مشکل حامی مالی استقلال ادامه دار است؛

آبی ها بدون حامی مقابل حریفان!

اعضای تیم استقلال با مشکل حامی مالی روبرو شدند زیرا قرارداد استقلال با حامی به توافق رسیده، فسخ شد و آبی‌ها در این مورد به توافقی نرسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از منابع آگاه تيم استقلال در صورت فسخ قرارداد با اسپانسر خود در بازي با نفت مسجد سليمان بدون حامی مالی روي پيراهن، به زمين مي‌رود.

گفتنی است مسئولان استقلال بعد از جدي شدن بحث خصوصي سازي قصد فسخ قرارداد با اسپانسر اين باشگاه را داشتند و حتي اين پيشنهاد را به نماينده حامی مالي ارائه كردند اما از آنجا كه خصوصی سازي به تعويق افتاد افشارزاده دوباره خواستار ادامه همكاری شد.

این در حالی است که از سوي ديگر وزارت ورزش و جوانان در جلساتي كه با استقلالی ها داشته از آنها خواسته تا روز آخر بحث واگذاري با اسپانسر خود همكاري كنند ولي به نظر مي رسد حامي مالي اين باشگاه تمایل چندانی به ادامه همكاري با مجموعه استقلال ندارد.

ظاهرا حامي مالي باشگاه خواسته هايي دارد كه افشارزاده زير بار اين مساله نرفته و در صورتي كه قرارداد اين باشگاه با اسپانسر استقلال فسخ شود اين تيم بدون تبليغ روي پيراهن مقابل نفت مسجد سليمان بازي خواهد كرد.

شایان ذکر است اعضای تیم استقلال حامی مالی ندارند و به احتمال فراوان بدون حامی به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.