رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 101 سارق و زورگیر که در قالب 20 باند فعالیت می‌کردند، خبر داد.

دستگیری بیش 100 سارق و زورگیر در تهرانبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین ساجدی نیا، ظهر امروز در حاشیه‌ی طرح جمع آوری سارقان و زورگیران با توجه به ایام پایانی سال در جمع خبرنگاران در پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: بنا به قولی که به شهروندان در رابطه با دستگیری ارازل و اوباش در ایام پایانی سال به مردم داده بودیم، پلیس آگاهی تهران بزرگ چند عملیات را در این رابطه انجام داد.

وی ادامه داد: از ساعت 1 بامداد شب گذشته تا ظهر امروز، 101 سارق معروف و بنام دستگیر شده که این افراد در قالب 10 شبکه با هم ارتباط داشته‌اند.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: کیف قاپی، زورگیری، سرقت از خودرو و منزل از جمله جرایم دستگیر شدگان به شمار می‌رود و این افراد میانگین سنی 20 تا 30 سال سن را دارا هستند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اکثر دستگیر شدگان سابقه دار هستند و با باند‌های خارج از کشور ارتباط داشته‌اند، گفت: این افراد گاهی در خارج از کشور نیز سرقت‌هایی انجام داده که آن را از طریق پلیس اینترپل پیگیری می‌کنیم.

ساجدی نیا با بیان اینکه برخی از این افراد که دستگیر شده‌اند، در دوران مرخصی زندان به سر می‌برده و دیگر به زندان بازنگشته‌اند افزود:‌ پلیس موفق به دستگیری این مجرمان شده و می‌توان گفت توسط پلیس به چنگ قانون افتاده‌اند.

ساجدی نیا گفت: عملیات دستگیری سارقان و زورگیران، سومین عملیات در 45 روز گذشته در این رابطه بوده است و خوشبختانه هیچکدام از این افراد آزاد نشده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: زورگیر ، سارق ، تهران ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار