عبدالهی: هنوز فرزاد قبلی نشدم اما طلای جهان را تکرار می کنم

قهرمان تکواندو جهان می گوید: با تمام توان تلاش می کنم مدال طلای رقابت های جهانی 2011 را دوباره تکرار کنم.

فرزاد عبدالهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: در فینال مسابقات بین المللی جام فجر مسابقه ندادم چون دچار آسیب دیدگی جزئی شده بودم،‌ترجیح دادم بیش از این خودم را اذیت نکنم و برای مسابقات انتخابی آماده شوم. زانویم دچار مصدومیت شده بود و می خواستم شرایط بدتر از این نشود.

وی ادامه داد: هر تکواندوکاری ممکن است برای در روز انتخابی گزینش شود و من هم تمام تلاشم را خواهم کرد که به انتخابی برسم و پیروز از میدان خارج شوم. بجای وزن ششم ممکن است در وزن پنجم بازی کنم اما در این وزن هم تکواندوکاران خوبی حضور دارند.

این قهرمان جهان در باره حریفان وزن ششم خود در رقابت های انتخابی گفت: میلاد بیگی و مهدی خدابخشی رقیبان خوبی در وزن ششم هستند. در وزن پنجم تیم ملی هم بهنام اسبقی،‌محمد باقری معتمد،‌علیرضا نصرآزادانی و مهرداد نورمحمدی حضور دارند.

عبدالهی که در سال 2013 تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از آن به طور کامل نتوانست به دوران اوج خود بازگردد،‌در این خصوص یادآور شد: وقتی پایم را جراحی کردم،‌بازگشتم به مسابقات بسیار سخت شد و هنوز هم به فرم دلخواهم نرسیده ام اما تلاش می کنم به شرایط اول بازگردم. فکر می کنم هنوز هم بتوانم بین بهترین تکواندوکاران ایران باشم و در رنکینگ المپیکی هم قرار دارم.

وی افزود: در حال حاضر انگیزه بیشتری برای موفقیت دارم اما هنوز فرزاد قبلی نشده ام. تمام سعی خود را خواهم کرد تا یک بار دیگر مدال طلای مسابقات جهانی 2011 کره را تکرار کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار