رشت؛

گیلان ؛ میزبان جشنواره شیوه‌های نوین تدریس معارف دین

سومین جشنواره شیوه‌های نوین تدریس معارف دین با حضور بزرگان و علمای حوزه دین 15 تا 17 اسفند ماه در مجتمع فرهنگی و تفریحی شهید مطهری انزلی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت : مسئول دبیرخانه کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: شناسایی شیوه‌ها و روش‌های نوین تدریس معارف دین ، تشویق مربیان کارآمد به همراه تقدیر از نوآوران و خلاقیت‌های برتر در عرصه تدریس معارف اسلامی و شناسائی از اهداف این جشنواره کشوری است.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، آخرین مهلت ارسال آثار را برای حضور در این جشنواره را ۵ اسفند اعلام کرد و افزود : تاکنون بیش از ۴۰ اثر در چهار حوزه قرآن ، احکام ، اعتقادات و اخلاق فردی ، اجتماعی و سبک زندگی دینی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی تجلیل از آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و رونمایی از کتاب مروری بر گذرعمر را از برنامه این جشنواره اعلام کرد و تصریح کرد: آیت الله جواد فاضل لنکرانی و حجج الاسلام محسن قرائتی، رسولی محلاتی، بی‌آزار شیرازی و محمود حکیمی را ازجمله شخصیت هایی است که در سومین جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دینی در گیلان حضور می یابند.

انتهای پیام

برچسب ها: گیلان ، جشنواره ، تدریس ، معارف ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.