در مسابقات سراسری سپاه صورت گرفت

کسب مقام قهرمانی تیم والیبال هوافضای سپاه

تیم والیبال نیروی هوافضای سپاه در مسابقات والیبال سراسری سپاه رتبه نخست را کسب کرد.

کسب مقام قهرمانی تیم والیبال نیروی هوافضای سپاه در مسابقات سراسری سپاهبه گزارش حوزه دفاعی- امنيتی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات نیروی هوافضای سپاه، تیم والیبال این نیرو در مسابقات والیبال سراسری سپاه رتبه نخست را کسب کرد.

تیم والیبال نیروی هوافضا برای سومین سال متوالی، مقام نخست والیبال سراسری سپاه که به همت تربیت بدنی سپاه و به میزبانی دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شده بود را کسب کرد.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های سپاه‌های استانی و نیروهای پنج‌گانه سپاه با آمادگی کامل شرکت کرده بودند.

مسابقات در 4 روز و با رقابت بسیار نزدیک و تنگاتنگ بین تیم‌ها برگزار شد و در پایان نیروی هوافضا توانست با اقتدار بر حریفانی که در اوج آمادگی بودند فائق آمده و روی سکوی اول بایستد.

سرهنگ پاسدار "مراد اسدپور"، رئیس هیئت والببال نیروی هوافضا و نایب رئیس هیئت والیبال سپاه  ضمن تبریک مقام قهرمانی والیبال نیروی هوافضای سپاه به سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه، همه مسئولین و کارکنان نیرو، به نحوه تشکیل تیم والیبال نیروی هوافضا اشاره کرد و افزود: مسابقات والیبال نیروی هوافضا از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1390 به‌صورت حرفه‌ای به آموزش و برگزاری مسابقات پرداخت.

انسجام واليبال تيم هوافضا

وی افزود: در این سال‌ها والیبال هوافضا با حمایت و پشتیبانی‌های فرمانده محترم نیرو و سرهنگ پاسدار "احمدی آذر"، مدیر تربیت بدنی نیرو منسجم‌تر شده و به‌صورت رسمی از سال 90 وارد میادین مسابقات در سطح سپاه شد.

هیئت والیبال نیروی هوافضای سپاه سالانه مسابقات نیرویی را با بیش از 15 تیم حرفه‌ای برگزار می‌کند و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته تاکنون توانسته جوانان مستعد و توانمند را شناسایی کرده و به رده‌های بالاتر معرفی کند.

سرهنگ اسدپور تأكيد كرد: در ابتدای برگزاری مسابقات والیبال نیرویی، در چند سال گذشته نیروی هوافضا فقط 4 تیم داشت که به لطف خدا و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به بیش از 15 تیم افزایش یافته است.

واليبال نیروی هوافضا این توانایی را دارد که برای مسابقات سراسری سپاه 3 تیم را معرفی کند

رئیس هیئت والیبال نیروی هوافضا اظهار داشت: واليبال نیروی هوافضا این توانایی را دارد که برای مسابقات سراسری سپاه 3 تیم را معرفی کرده و هر سه تیم رتبه‌های برتر را کسب کنند.

وی  گفت: تیم والیبال نیروی هوافضا این توانایی را دارد که در لیگ یک کشور شرکت کند. البته با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند می‌تواند به سوپر لیگ کشور نیز صعود کند.

سرهنگ اسدپور به مسابقات داخلی نیروی هوافضا در سال 93 اشاره و تصريح كرد: در سطح نیرو مسابقات والیبال نیرویی با حضور 12 تیم برتر از بین رده‌ها و به میزبانی معاونت فاوا به مدت 3 روز برگزار شد که در پایان تیم معاونت فاوا اول، ستاد پدافند هوایی دوم و گروه نهم پدافند هوایی رتبه سوم را کسب کردند.

وی در پایان از مدیر تربیت بدنی نیروی هوافضای سپاه به‌دلیل حمایت و پشتیبانی بی‌دریغ از تیم‌های والیبال نیرو به‌خصوص تیم منتخب نیرو تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار