عبدالهی: همیشه بازی نخست مرحله گروهی سختی خاص خود را دارد

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید دارد که کسب قهرمانی در آسیا و حضور در جام جهانی هدف همه بازیکنان تیم ملی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛حسن عبدالهی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در حال حاضر در اردو هستیم و دو اردوی دیگر تا پیش از اعزام به قطر در پیش داریم. در اردوی پایانی، که از اواخر اسفند برگزار می شود تیم ملی بلاروس به ایران خواهد آمد و بازی تدارکاتی مقابل این تیم برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دیدار دوستانه رسیدن به هماهنگی بالا بین بازیکنان است چراکه قصدمان تکرار قهرمانی در آسیا است و فکر نمی کنم مشکل زیادی برای رسیدن به آن پیش رو داشته باشیم. در واقع دو مشکل اصلی داریم که یکی عدم آمادگی کامل بازیکنان رها شده از بند مصدومیت و دیگری مسائل روحی بازیکنان به دلیل شرایط مالی است.

عبدالهی درباره همگروهی ایران با تیم های تایلند و لبنان در مرحله گروهی قهرمانی آسیا گفت: به اعتقادم بازی های سختی در پیش نداریم اما همه توان خود را به کار می گیریم تا به اهدافمان برسیم. بدون شک تنها مسئله مهم در بازی های گروهی، بازی نخست است و اساسا دیدار اول در هر تورنمنت بسیار حساس و در صورت پیروزی روحیه بخش است.

وی در پایان گفت: امیدوارم همانطور که ریاست فدراسیون که همیشه فوتبال ساحلی را مورد حمایت خود قرار داده بار دیگر ما را پیش از اعزام به بازی های قهرمانی آسیا بخصوص در بحث مالی و پرداخت پاداش ها در نظر بگیرد تا ما هم بدون دغدغه به فکر افتخارآفرینی برای ورزش کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار