صافی: از چندین کشور آسیایی پیشنهاد همکاری دارم

سرمربی سابق تیم ملی کاراته کره جنوبی گفت: قرار دادم با تیم ملی کره جنوبی به اتمام رسیده و اکنون از چندین کشور آسیایی پیشنهاد همکاری دارم.

صافی: از چندین کشور آسیایی پیشنهاد همکاری  دارم

احمد صافی رئیس سبک شوتوکان wskf در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به مدت 6 سال با تیم ملی کاراته کره جنوبی قرار داد داشتم و ماه گذشته قرار داد با این تیم به اتمام رسیده است و اکنون نیز از چنین کشور برای همکاری پیشنهاد دارم و باید پس از بررسی‌های لازم در این باره تصمیم بگیریم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته گفت: وضعیت تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های سوپرلیگ خوب است و تلاش می کنیم این تیم را در لیگ کاراته حفظ کرده و بهترین نتایج را در این رقابت‌ها بدست آوریم.

رئیس سبک شوتوکان wskf در مورد وضعیت سبک خود نیز گفت: فعالیت‌های سبک شوتوکان wskf طبق روال گذشته پیش می رود و در تلاشیم با فعالیت های خود برای کاراته کشور مفید باشیم.

صافی در ادامه خاطر نشان کرد: امسال ( سال 2015) سمینارهای مختلفی را در دستور کار خود دارم، کشورهایی از جمله سریلانکا، تایوان، اندونزی، هنگ کنگ، سنگاپور و لبنان برای برگزاری سمینارهای بین‌المللی از من دعوت کرده‌اند و تلاش می کنم فردی تاثیر گذار در کاراته باشم.

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: فدراسیون کاراته در ابتدای کار، جلسه کمیته فنی را برگزار کرد و که اقدامی به جا و شایسته بود و من نیز امیدوارم بتوانم برای این کمیته مفید باشم و بطور قطع فقط در این صورت در جلسات کمیته فنی شرکت خواهم کرد.

وی در پایان گفت: کاراته ایران از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و اکنون زمان آن رسیده که جایگاه واقعی خود را در عرصه های بین المللی بدست آورد، کاراته ایران در مسابقات  جهانی فرانسه و آلمان موفق عمل کرده و امیدوارم در رقابت های جهانی 2016 نیز عملکرد مطلوبی داشته باشد و بار دیگر  خود را به عنوان تیم های مطرح جهان معرفی کند، کاراته ایران اکنون شرایط سنی خوبی دارد و می‌تواند در آسیا و جهان نتایج قابل قبولی را بدست آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشور ، کاراته ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار