حاشیه نگاری باشگاه خبرنگاران از مراسم سالگرد شهادت شهید آیت‌الله محلاتی

از حضور پرشور مردم تا بیانات معمار کبیر و رهبر معظم انقلاب درباره شهید آیت‌الله محلاتی

مراسم سالگرد شهادت شهید آیت‌الله محلاتی برگزار شد و با رخدادهایی همراه بود که به آن‌ها می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران مراسم سالگرد شهادت شهید آیت الله محلاتی برگزار شد و با رخدادهایی همراه بود که به آن‌ها می‌پردازیم.

*** حضور پرشور مردم

در مراسم گرامیداشت شهادت شهید آیت الله محلاتی مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در مسجد حضرت ولی عصر (عج) شهرک شهید محلاتی یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

*** جمله معمار کبیر انقلاب اسلامی درباره آیت الله محلاتی

قبل از ورود به مسجد حضرت ولی عصر (عج) دو جمله زیبا از حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به چشم می‌خورد.

امام خمینی (ره) درباره شهید آیت الله محلاتی فرمود: حجت الاسلام حاج شیخ فضل الله محلاتی شهید عزیزی که من و شما او را می‌شناسیم عمر خود را در راه اسلام و انقلاب صرف کرد و باید گفت از چهره های درخشان انقلاب بود و در این راه که راه خداوند است تحمل سختی ها را کرد و رنج ها کشید و با قامت استوار ایستادگی کرد.

*** جمله مقام معظم رهبری درباره شهید آیت الله محلاتی

جمله دیگری که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) خود نمایی می‌کرد بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب درباره شهید آیت‌الله محلاتی بود ایشان فرمودند: در مرحوم آقای محلاتی یک خصوصیت وجود داشت که آن خصوصیت برای عناصر انقلابی خیلی مهم است و آن خصوصیت سازش ناپذیری و مبارزه گری و غیرت دینی و آمادگی برای تلاش بود.

** مورد توجه قرار گرفتن جمله مقام معظم رهبری توسط آیت الله موحدی کرمانی

در اواسط سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی جمله رهبر معظم انقلاب درباره شهید آیت الله محلاتی نظر امام جمعه موقت تهران را جلب کرد و علاوه بر مطرح نمودن بیانات مقام معظم رهبری درباره شهید آیت الله محلاتی حضار را به تبعیت از رهنمودهای معظم له دعوت کرد درباره مسائل مختلف دعوت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار