در آستانه برگزاری هفته پایانی لیگ برتر ووشو

شیرآقایی: برای قهرمانی در لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده ایم

مربی ساندا دانشگاه آزاد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که کرده‌ایم قهرمانی لیگ برتر ووشو برای تیم ما دور از دسترس نیست.

شیرآقایی: برای قهرمانی در لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده ایمکیوان شیرآقایی مربی تیم ساندای دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد در حال حاضر در بهترین شرایط آمادگی خود به سر می‌برد ووشوکاران بعد از تمریناتی که طبق برنامه‌های مربیان تیم به صورت انفرادی در شهرستان‌های خود انجام می‌دادند از دوشنبه 20 بهمن وارد اردو می‌شوند.

وی افزود: طی چند روزی که آخرین مرحله اردوی لیگ را برگزار کرده‌ایم ووشوکاران در وضعیت بسیار خوبی هستند و همه چیز طبق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کادر فنی پیش می‌رود و خدا را شکر همه چیز برای قهرمانی در فینال آماده است.

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌ریزی‌های کادر فنی برای پیروزی در هفته پایانی است و با توجه به شرایط ووشو کارانمان و آمادگی آنان قهرمانی در فینال از آنها خواهد بود.

شیرآقایی در خصوص دیدارهای هفته پایانی گفت: صبح پنجشنبه 30 بهمن با تیم پاس قوامین بازی خواهیم داشت این تیم در تالو بسیار ضعیف است اما در بخش ساندا بازیکنان خوبی دارد که البته در دیدار مقابل این تیم نفرات دوم خود را استفاده خواهیم کرد و از ووشوکاران اصلی خود برای دیدار نهایی بهره‌مند خواهیم شد.

وی افزود: اینکه دیدار فینال به مصاف چه تیمی خواهیم رفت مشخص نیست اما شرایط ووشوکارانمان خوب است و هر تیمی که در فینال مقابل ما حاضر شود باز هم پیروزی از آن ما خواهد بود زیرا برای برد به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: تیم پارس جنوبی با توجه به بودجه خوبی که داشته از حضور قهرمانان ملی در ترکیب خود بهره‌مند شده و ما نیز با توجه به بودجه خود بازیکنان خوب و به نامی را در ترکیب خود داریم که در بخش تالو شرایط ما با تیم حریف برابر است اما دربخش ساندا حس می‌کنم شرایط سانداکاران ما (تیم دانشگاه آزاد) بهتر است و امیدواریم که بتوانیم مغلوبشان کنیم و قهرمانی را از آن خود کنیم. با قهرمانی سال طلایی دانشگاه آزاد را در ووشو رقم می زنیم.

مربی ساندای دانشگاه آزاد گفت: با توجه به اینکه بانوان تیم ووشوی دانشگاه آزاد موفق شدند تا در لیگ برتر عنوان قهرمانی را از آن خود کنند در صورتی که تیم ما نیز به این مقام برسد سال طلایی برای دانشگاه آزاد رقم خواهیم زد و شیرینی پیروزی برای دو چندان خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار