معاون وزیر آموزش و پرورش؛

طرح سرویس رایگان مدارس استثنایی در ۲۰ استان کشور اجرایی می‌شود

به منظور تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان استثنایی طرح سرویس رایگان در ۲۰ استان کشور اجرایی می‌شود و سالانه بیش از 27 میلیارد تومان اعتبار صرف هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان می شود، که تنها یک سوم آن توسط بودجه دولت پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ قدمی با اشاره به این نکته که آموزش و پرورش باید در گام نخست برنامه محور باشد، اظهار داشت: مهمترین اصل در حوزه تعلیم و تربیت برنامه محور بودن آموزشهای نظام تعلیم و تربیت است.

وی با بیان این نکته برنامه ریزی اصولی و کاربردی بخش زیادی از مشکلات حوزه تعلیم و تربیت را برطرف میکند، افزود: در راستای برنامه ها و سیاستهای کلی آموزش و پرورش چند طرح اساسی در حوزه تعلیم و تربیت ویژه دانش آموزان استثنایی برنامه ریزی شده که اجرای آن میتواند بسیاری از مشکلات حوزه آموزش و پرورش را برطرف کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش از جمله برنامه های آموزش و پرورش را اجرای طرح معلم مرجع دانست و بیان کرد: اجرای طرح معلم مرجع با استفاده از طرح آموزش فراگیر از امسال در مدارس استثنایی کشور اجرایی میشود این طرح در نظر دارد با تشکیل بانک اطلاعات جامع تمام دانش امزان را زیر نظر قرار دهد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سرویس ، رایگان ، مدارس ، کشور ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.