زلاتان: پی اس جی بدشانسی آورد/ لوییز: دروازه‌بان چلسی پیروزی را از ما گرفت

زلاتان ابراهیموویچ پس از کسب تساوی نتیجه مقابل چلسی گفت: کاملا بدشانسی آوردیم. دیوید لوییز هم معتقد است دروزاه‌بان آبی پوشان، پیروزی را از آن‌ها گرفت.

زلاتان: پی اس جی بدشانسی آورد/ لوییز: دروازه‌بان چلسی پیروزی را از ما گرفتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از فرانس پرس؛ پاری‌سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف چلسی رفت و با وجود برتری چشمگیر نسبت به حریف انگلیسی، اما در ‌‌نهایت بازی با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت.
 
زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی پاری‌سن ژرمن تیم خود را در این بازی بدشانس دانسته، اما اطمینان داد پیشرفت چشمگیر آن‌ها نشان می‌دهد در بازی برگشت هم می‌توانند چلسی را با دردسر جدی مواجه سازند.  
 
زلاتان گفت: برای صعود پاری‌سن ژرمن به مرحله یک چهارم پایانی شانس زیادی قائل هستم. هنوز پرونده بازی پی اس جی و چلسی بسته نشده، طبیعی است که تمام بازی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا دشوار باشد، چلسی تیم خوب با بازیکنانی در سطح کلاس جهانی در اختیار دارد، اما دروازه‌بان آن‌ها بهترین بازیکن آبی پوشان است. باید شانس خود برای گلزنی به کورتوا را در بازی برگشت امتحان کنیم.  
 
*دیوید لوییز: دروازه‌بان نگذاشت ما برنده شویم
 
ستاره برزیلی پاری‌سن ژرمن با ابراز تاسف نسبت به از دست دادن ۲ امتیاز ارزشمند در خانه، گفت: باید این بازی را با پیروزی به پایان می‌بردیم. همه چیز به نفع ما پیش می‌رفت و عملکرد بهتری نسبت به چلسی داشتیم، اما دروازه‌بان بلژیکی اجازه نداد پاریسن ژرمن پیروز میدان باشد.  
 
لوییز در ادامه افزود: بدون دروازه‌بان چلسی، ما برنده بازی بودیم. کورتوا در این دیدار فوق العاده عمل کرد. هرچند همه بازیکنان پاریسی خوب بازی کردند، اما فکر می‌کنم باید موقعیت‌های بیشتری بر روی دروازه حریف خلق می‌کردیم.  
 
یادآور می‌شود؛ چلسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان سال گذشته در مرحله یک چهارم پایانی موفق به شکست پاری‌سن ژرمن شده بود. پاریسی‌ها تلاش می‌کنند مانع از تکرار خاطره تلخ فصل گذشته لیگ قهرمانان شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار