مروری بر بازی مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا؛

نفت با پشتوانه ملی در مقابل ارتش بی‌روحیه قطر/ترکیب نفت اعلام شد

تیم فوتبال نفت تهران امروز ساعت ۱۸ در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم الجیش قطر است.

نفت با پشتوانه ملی در مقابل ارتش بی‌روحیه قطربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شاگردان منصوریان امروز ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف الجیش قطر می‌روند.
 
نفتی‌ها در آخرین بازی خود در لیگ بر‌تر مقابل پیکان متوقف شدند. این در حالی است که منصوریان تیم اصلی‌اش را در این بازی به زمین نفرستاد تا تاکتیک تیمش به وسیله حریف قطری شناسایی نشود.
 
شاگردان منصوریان برای رسیدن به مرحله گروهی باید از سد حریف پولدار و چند ملیتی عبور کنند. به هرحال بازیکنان نفت توانایی این را دارند که تیم چند ملیتی قطری را شکست دهند و به مرحله گروهی صعود کنند.
 
نفتی‌ها با ۳۹ امتیاز و یک بازی بیشتر در جدول رده بندی صدرنشین هستند. آن‌ها با ۱۷ گل خورده دومین خط دفاع مستحکم لیگ را در اختیار دارند.
 
براین اساس، مهاجمان الجیش کار سختی برای گلزنی پیش رو دارند. همچنین مهاجمان نفت در مجموع تا الان ۳۰ گل زدند که بر این اساس نفتی‌ها دارای خط حمله زهرداری هستند.
 
در آن سوی میدان، تیم فوتبال الجیش قطر با ۳۱ امتیاز از هفده بازی در جایگاه سوم لیگ قطر قرار دارد. این تیم تاکنون در لیگ قطر ۲۱ گل دریافت کرده و ۳۵ گل به ثمر رسانده است.
 
به هرحال تیم پولدار و چند ملیتی الجیش قطر حریف دست و پا بسته‌ای برای نفت تهران نیست و مدافعان نفت باید مراقب مهاجمان الجیش باشند و موقعیت گلزنی به آن‌ها ندهند.
 
گفتنی است، نفت تهران یکی از تیم‌هایی است که تماشاگر اندکی دارد. براین اساس اعضای تیم نفت امیدوارند که تماشاگران استقلال و پرسپولیس برای حمایت آن‌ها به استادیوم بیایند تا در تهران احساس غربت نکنند.
 
گفتنی است، اگر نفت تهران بتواند از سد حریف قطری خود عبور کند و به مرحله گروهی برسد، آن وقت به همراه تیم‌های فوتبال پرسپولیس، فولاد خوزستان و تراکتورسازی برای صعود به مراحل بالا‌تر تلاش می‌کند.
 
همچنین، برنده این بازی در گروه B به لیگ قهرمانان، آسیا با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، الشباب عربستان و العین امارات همگروه می‌شود.
 
به هرحال باید دید نفت تهران بدون تجربه آسیایی می‌تواند از پس تیمی که دوبار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است برآید یا نه.

**ترکیب نفت تهران

علیرضا بیرانوند، مجتبی شیری، امین حاج‌محمدی، پادووانی، وحید حمدی‌نژاد، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، وحید امیری و ارسلان مطهری 11 بازیکن تیم فوتبال نفت تهران برای بازی مقابل الجیش قطر هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار