امروز، آخرین مهلت شرکت در مزایده سرخابی‌هاست

متقاضیان شرکت در مزایده استقلال و پرسپولیس تا پایان زمان اداری امروز(یکشنبه) فرصت دارند تا نسبت به ارائه درخواست خود به سازمان خصوصی سازی اقدام کنند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ مزایده واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی در ساعت 14 روز دوشنبه (27 بهمن) در محل سازمان خصوصی سازی برگزار می شود که متقاضیان شرکت در این مزایده تا پایان زمان اداری امروز (یکشنبه) فرصت دارند تا نسبت به ارائه درخواست خود به این سازمان اقدام کنند.

بر اساس این گزارش؛ اسم و علامت تجاری (برند)، مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و تاسیسات و تجهیزات مجموعه به‌مساحت عرصه 38500 مترمربع و 4289 مترمربع اعیان، ساختمان مرکزی شرکت به‌مساحت عرصه 224 مترمربع و 900 مترمربع اعیان و ملک واقع در منطقه تلو به‌مساحت عرصه 30 هزار مترمربع از جمله دارایی‌ها و املاک باشگاه استقلال برای واگذاری به ارزش پایه 290 میلیارد تومان هستند.

اسم و علامت تجاری (برند)، مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و تاسیسات و تجهیزات مجموعه به‌مساحت عرصه 17969 مترمربع و مساحت اعیان 4125 مترمربع به‌علاوه ساختمان مرکزی شرکت به‌مساحت عرصه 194 مترمربع و مساحت اعیان 750 مترمربع نیز از جمله دارایی‌ها و املاک باشگاه پرسپولیس است که به قیمت پایه 290 میلیارد تومان برای واگذاری ارزشگذاری شده اند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار