درمان قطعی ریزش مو اینجاست!

مصرف منظم مکمل های ویتامین E , C پوست را باطراوت و شاداب می کند و ریزش مو را نیز درمان خواهد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،درمان ریزش مو یکی از رایج ترین دلایل مراجعه زنان و مردان سراسر دنیا به پزشک است. در این راه روش های مختلفی برای درمان تجویز می شود که اخیرا روشی طبیعی برای رفع مشکل ریزش مو ثابت شده است که با آن آشنا می شوید.

 

موهای شما با انتخاب های درست شما خوشحال خواهند شد. این جمله ای است که یکی از محققان تیم تحقیقاتی برای یافت راهی طبیعی در توقف ریزش مو می گوید. نتیجه ی تحقیق بر روی 80 زن سالم با الگوی ریزش موی خفیف مورد بررسی قرار گرفته اعلام شد که به وسیله ی تصاویر آنها  پس از مدت 6 ماه تغییرات آن ها عکس برداری شد.


روغن ماهی، روغن دانه انگورفرنگی سیاه، ویتامین E، ویتامین C مکمل های لیکوپن هر روز به مدت 6 ماه مورد بررسی قرار گرفتند و تراکم مو آن ها 62٪ افزایش یافته است.

ویتامین E . C حاوی آنزیم هایی است که تولید و رشد موهای جدید را تحریک می کنند.

امگا 3S و آنتی اکسیدان هایی طبیعی که در لوازم آرایشی و بهداشتی پوست وجود دارد می تواند در کاهش ریزش مو موثر باشد.

 

درمان ریزش مو

روغن ماهی، روغن دانه انگورفرنگی سیاه، ویتامین E، ویتامین C مکمل های لیکوپن هر روز به مدت 6 ماه مورد بررسی قرار گرفتند و تراکم مو  آن ها 62٪  افزایش یافته است.

مصرف منظم مکمل های ویتامین E , C پوست را باطراوت و شاداب می کند و ریزش مو را نیز درمان خواهد کرد.

اگر چه ریزش موی زنان دلیایلی همچون اختلالات هورمونی و مشکلات داخلی و عصبی را در پشت پرده دارد اما محققان این طرح اعلام کردند که مصرف اسید چرب امگا 3 سدی قوی در برابر ریزش موی زنان عمل می کند.

 

نمناک
برچسب ها: درمان ، قطعی ، مو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.