فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران؛

آخرین وضعیت سلامتی محیط‌بان مجروح میانکاله

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: حال عمومی محیط‌بان مجروح در حال حاضر خوب است و مراحل درمان آن نیز در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ،مسلم آهنگری، اظهار کرد: محیط بانان در ساعت 8:30 دقیقه روز 22 بهمن با قایق موتوری در منطقه آشوراده در حال گشت زنی بودند که متوجه شدند حدودا 15 شکارچی با 5 دستگاه قایق پارویی و یک دستگاه قایق موتوری در حال شکار غیرقانونی هستند. زمانی که محیط بانان اقدام به دستگیری شکارچیان کردند، آنها به سمت محیط بانان شلیک کردند. در پی این واقعه، راننده قایق موتوری که یکی از محیط بانان این منطقه بود به شدت مصدوم شد.

وی ادامه داد: 19 گلوله ساچمه‌ای به ران پای راست و 5 گلوله ساچمه‌ای به ران پای چپ محیط بان برخورد کرده و وی را به شدت مجروح کرد. محیط بانان، محیط بان زخمی را به بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر انتقال دادند. در حال حاضر حال عمومی محیط بان مجروح خوب است و مراحل درمان آن نیز در حال انجام است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران تصریح کرد: 4 نفر از ضاربین شناسایی شده و از طرف دادگستری بندر ترکمن دستور دستگیری آنها صادر شده است.با شکارچیان متخلف برخورد قانونی می شود .

آهنگری خاطرنشان کرد: از آنجایی که شکارچیان به صورت گروهی اقدام به شکار می‌کنند قصد داریم در زمان انجام عملیات، تعداد محیط بانان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.