امیدوار حاتمی به تایلند می‌رود

رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال و عضو کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا برای حضور در اجلاس سالیانه کمیته داوران AVC عازم تایلند می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اجلاس سالیانه کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا از سوم اسفندماه به میزبانی تایلند برگزار می شود.

رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: این اجلاس در مقر جدید کنفدراسیون والیبال آسیا در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود و در آن موارد مهمی مطرح خواهد شد.

امیدوار حاتمی تصریح کرد: تغییر مقررات و قوانین جدید والیبال، اجرایی کردن قوانین در سطح قاره آسیا و همچنین تعیین معیارهای گزینش داوران برای مسابقات آسیا که شش تورنمنت مهم در سال 2015 در پیش رو دارد، از جمله محورهای نشتست کمیته داوران در این نشست است.

وی با اشاره به مسابقات مهم والیبال آسیا در سال 2015 گفت: مسابقات والیبال قهرمانی مردان و زنان آسیا، زیر 23 سال های مردان و زنان آسیا و قهرمانی باشگاه های مردان و زنان آسیا شش تورنمنت مهم سال 2015 است و در نشست کمیته داروان معیار گزینش و انتخاب داوران برای این مسابقات و اینکه داوران همراه تیم ها باید چه شرایطی داشته باشند، تعیین خواهد شد.

حاتمی افزود: همچنین انتخاب داوران برتر قاره آسیا در ورزش والیبال و معرفی آنان به فدراسیون جهانی و تبادل نظر و برنامه ریزی برای دیگر محورهای مد نظر کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا از دیگر محورهای این نشست خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار