با تلاش ماموران پلیس نیشابور؛

سارق طلافروشی در نیشابور دستگیر شد

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: هوشیاری و حضور به موقع ماموران یگان امداد شهرستان نیشابور سارق طلافروشی را در حین سرقت ناکام گذاشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،، سید حسن حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عوامل گشت پیاده یگان امداد این فرماندهی حدود ساعت 4 بامداد شب گذشته در حین گشت‌زنی در خیابان امام (ره) شهر نیشابور متوجه سر و صدای مشکوک در داخل یک مغازه طلافروشی می‌شوند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی متوجه حضور یک فرد در داخل مغازه می‌شوند که بلافاصله موضوع را به مرکز 110 اعلام و دو تیم کمکی دیگر در محل حاضر و با محاصره مغازه و اتخاد تمهیدات پلیسی با شماره تلفن مالک مغازه تماس برقرار می‌کنند.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: با حضور مالک قفل گشوده و با ورود به مغازه متهم که یک جوان 25 ساله بود با سرعت عمل پلیس دستگیر و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که وی از طریق کانال کولر وارد مغازه شده است.

حسینی با ابراز تاسف از رعایت نکردن استاندارد و توصیه‌های پلیس توسط بعضی از مالکان طلافروشی خاطرنشان کرد: امنیت یک نیاز همگانی و عمومی است لیکن تولید آن نیازمند مشارکت همگان است و شهروندان محترم می‌توانند با عمل به توصیه‌های پلیس حلاوت آرامش را در کام خود ماندگار کنند.


انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.