قزوین؛

ایران اثرگذارترین کشور منطقه خواهد شد

یک کارشناس مسائل استراتژیک گفت: با وجود اقدامات گسترده دشمن که با هدف اسلام هراسی صورت گرفته، انتظار می‌رود در سال‌های آینده، جمهوری اسلامی ایران اثرگذارترین کشور منطقه باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ سراج با اشاره به تلاش غرب برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نظام سلطه در چند دهه گذشته برنامه ریزی کرده تا ایران را در حوزههای مختلف زیر فشار قرار دهد.

وی عنوان کرد:وارد کردن فشار به ملت ایران به عنوان یک جنگ شناختی از آن یاد میشود و در چند پرده قابل بررسی است؛ نخستین پرده از جنگ جبهه کفر علیه جمهوری اسلامی ایران و قرار دادن این کشور در شرایط تحریم در زمینه های مختلف است.

این کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد:ایجاد شرایط تحریم برای ملت ایران با هدف ایجاد فشار میان اقشار ضعیف و متوسط جامعه طراحی شد تا آنها را نسبت به اهداف و آرمان‌های خود در خصوص انقلاب اسلامی سست و مأیوس کنند.

سراج با بیان اینکه افزایش تحریم‌ها، برای برخی عناصر داخلی این تصور را پدید آورد که می‌توان با مذاکره کردن با آمریکا، این فشار را کاهش داد؛تصریح کرد: مقام معظم رهبری به صورت هوشمندانه از یک سو از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران، نهایت حمایت را کرد و از سوی دیگر، این باور را برای عموم مردم پدید آورد که هدف از مذاکرات دنبال کردن مسائل هسته‌ای نیست و آمریکا قصد برداشتن تحریم‌ها را ندارد.

وی با اشاره به دروغ پردازی آمریکایی‌ها درخصوص لغو تحریم ها یادآور شد: مسئولان سیاست خارجی آمریکا به ادعای خود که لغو تحریم‌ها در مدت سه ماه پس از حضور ایران پای میز مذاکره بود، عمل نکردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.