روایت مردم از عشق به ایران و همبستگی ملی/5

آمریکایی‌ها غیر قابل اعتمادند/ تیم مذاکره کننده از حق ایران دفاع کرده است

مردم در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن توقعات خود را از تیم هسته‌ای مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور با شکوه‌ امت همیشه در صحنه برگزار شد.

به همین منظور با برخی از حاضران در راهپیمایی درباره مذاکرات هسته‌ای گفتگویی ترتیب دادیم.


آمریکایی‌ها غیر قابل اعتمادند/ تیم مذاکره کننده از حق ایران دفاع کرده است


**تیم مذاکره کننده از حق ایران دفاع کرده است

یک جوان 24 ساله‌ درباره توقع از تیم مذاکره کننده گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان از حق ما فاع کرده و قطعا این روند ادامه خواهد داشت.
 
وی درباره توافق خوب گفت: این بستگی به سیاسیون و دیپلمات‌ها دارد تا توافق خوب را شکل دهند و ما از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم.
 
**به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم

این جوان درباره اعتماد به آمریکایی‌ها تصریح کرد:  نمی‌شود اعتمادی به آمریکا داشت و ما به آنها خوشبین نیستیم و در نهایت امیدواریم‌ مذاکرات به نفع دولت و ملت ایران باشد.
 
در ادامه راهپیمایی با فرهنگی 55 ساله درباره توقع از تیم مذاکره کننده گفتگو کردم که در این زمینه گفت: توقع خاصی نداریم و همین روال مذاکرات ادامه یابد و من به عنوان یک ایرانی زیاد روی مذاکره با آمریکا حساب باز نمی‌کنم.
 
وی افزود: مذاکره یکی از موارد دیپلماسی است که اشکالی ندارد ده سال، بیست سال و سی سال هم مذاکره صورت گیرد اما ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

**از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم

 
این فرهنگی درباره توافق خوب تصریح کرد: سابقه ندارد که آمریکایی‌ها با کشوری مذاکره کرده باشند و نتیجه خوبی حاصل شده باشد زیرا آمریکا دشمن مکاری است که نظرش را تحمیل می‌کند.
 
وی درباره حمایت از تیم مذاکره کننده گفت: همانطور که رهبری فرمودند از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم ولی انتظار نداریم که این مذاکرات به نتیجه‌ای برسد که اگر هم نشد هیچ نگرانی وجود دارد.

**آمریکایی‌ها غیر قابل اعتمادند
 
این شرکت کننده در راهپیمایی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها غیر قابل اعتماد هستند و با کشتن سرخ پوستان پس از هشتاد سال مذاکره کرده است و آخر هم سرخپوستان را بیرون کردند یا مذاکره غربی‌ها با عمر مختار در لیبی که آخر آن هم به جایی نرسید و وی را به شهادت رساندن بنابر این مذاکره با آمریکا و انگلیس نتیجه‌ای ندارد و بهتر است اهمیتی ندهیم و زیاد روی مذاکرات حساب باز نکنیم‌.
 
وی اظهارداشت: ما اجباری نداریم که با آمریکا مذاکره‌ای داشته باشیم و اگر آنها راست می‌گویند به خلیج فارس بیایند تا قدرت خود را نشان آنها بدهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار