«حبیب‌الله کاسه‌ساز»در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امروز روز عجیب و پرشوری برای مردم است/ امام خمینی (ره) همه دارایی مردم ایران است

یک کارگردان و تهیه کننده سینما گفت: حضور پرشور مردم نشان دهنده استقامت آنان در برابر ظلم، همیشه بودن در صحنه و تداوم انقلاب است.

حبیب الله کاسه ساز، کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پرشور مردم نشان دهنده استقامت آنان در برابر ظلم، همیشه بودن در صحنه و تداوم انقلاب است.

این کارگردان ادامه داد: این انقلاب سی و شش ساله انقلابی است که در باور و اعتقاد مردم ریشه دوانده و مردم با حضورشان نشان می‌دهند که انقلابشان ریشه اسلامی دارد و دشمنان این انقلاب هم می‌دانند که امروز روز عجیب و پرشوری برای مردم ایران است. 

کاسه ساز ادامه داد: تمام دنیا به خصوص دشمنان اسلام و انقلاب چشم به امروز دوخته‌اند و در طول سال با رسانه‌هایی که تحت اختیار دارند تبلیغات منفی علیه ایران اسلامی انجام می‌دهند و امیدشان این است که امروز را به روزی بدل کنند که مردم از آن دلزده باشند و از انقلاب و نظامشان فاصله بگیرند ولی مردم نشان داده‌اند که هر ساله در این روز نسبت به سال گذشته پرشورتر حاضر می‌شوند و علی‌رغم مشکلات، پشتیبان انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.

کاسه ساز بیان کرد: انقلاب برای مردم مهم است و پشتیبان آن هستند.

این کارگردان در خصوص حضور هنرمندان در راهپیمایی 22 بهمن گفت:‌ هنرمندان جدا از مردم نیستند و طبق قول و قرار‌هایی که از چند روز قبل بین ما بود امروز حضور پرشورتری از آنها را در راهپیمایی شاهد هستیم.

کاسه ساز تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) همه دارایی ما و مردم ایران است. امام روی مردم آن زمان، نسلهای آینده و اعتقاداتشان اثر گذاشت و انقلاب مدیون حضرت امام(ره) است.

کاسه ساز خاطر نشان کرد: امام (ره) در خصوص 22 بهمن سال 57 جمله ارزشمند انقلاب ما انفجار نور بود را گفته است؛ در واقع وقتی نور باشد همه چیز هست و ظلمت از بین می‌رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار