طهماسبی زاده: در اردوی برگزار شده بر روی افزایش توان تکنیکی بازیکنان متمرکز بودیم

سرمربی تیم ملی نونهالان پس از پایان اردوی آماده سازی و تدارکاتی این تیم به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علی طهماسبی زاده- سرمربی تیم ملی زیر 14 سال گفت: اردوی نسبتاً خوبی را برگزار کردیم و برآورد من این است که تیم به آمادگی نسبی برای رسیدن به هدفمان دست پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: در این اردو بیشتر روی آماده سازی بازیکنان، افزایش تکنیک های فردی و قابلیت های فنی آنان متمرکز بودیم، زیرا موفقیت در فستیوال نونهالان آسیا به توان تکنیکی بازیکنان بستگی دارد. امروز بعد از ظهر نیز در طول برگزاری یک جلسه تئوری با بازیکنان علاوه بر آموزش مسائل فنی، درباره قوانین و مقررات به جزئیات پرداخته شد.  

طهماسبی زاده گفت: تاکنون با استعدادیابی های برنامه ریزی شده مان توانسته ایم بازیکنان مستعد را از 9 استان کشور جذب تیم ملی زیر 14 سال کنیم و در ادامه نیز فضا را برای افزودن بازیکنان مستعد با شرایط اخلاقی، فنی و فیزیکی مناسب باز گذاشته ایم. هدف ما این است که از تمام توان بازیکنان مستعد در سطح کشور به خوبی استفاده کنیم و برنامه بعدی ما برای شناسایی دیگر بازیکنان مستعد حضور در استعدادیابی استان مازندران است که به همراه گل محمدی- مربی دروازه بانان تیم ملی نونهالان یکشنبه 26 بهمن ماه عازم خواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار