دعوت رییس دانشگاه آزاد برای حضور پرشور دانشگاهیان در راه پیمایی 22 بهمن

دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از اساتید، مدیران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پیام دکتر میرزاده آمده است:

"بسم ا... الرحمن الرحیم

وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَاتٍ لِّکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

و روزهای خدا را به آنان یادآوری کن که قطعا در این یادآوری برای هر شکیبای سپاسگزاری عبرتهاست (آیه 5 سوره مبارکه ابراهیم)

بیست و دوم بهمن ماه یادآور پیروزی مردم مومن و ظلم ستیز ایران بر استبداد و استکبار و به ثمر نشستن آرمان مقدس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. مردمی که با رهبری شجاعانه و مدبرانه خمینی کبیر(ره) هیمنه نظام سلطنتی را در هم شکستند و ثابت کردند مشت های گره کرده برآمده از ایمان به پیروزی نهایی حق بر باطل، بر هر سلاحی پیروز است.

بر ما است که به منظور پاسداشت خون شهدای راه انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و در گرامیداشت یاد روزهای زیبای پیروزی و درلبیک به دعوت مقام معظم رهبری، دوشادوش یکدیگر در روز بیست و دوم بهمن ماه خیابان های کشور را غرق در عطر وحدت کرده و با آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاقی دوباره نماییم. به عنوان عضو کوچکی از این انقلاب عظیم از همگان به خصوص جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران، کارکنان و استادان و دانشجویان این دانشگاه، که به حق یکی از بزرگترین دستاورد های علمی، آموزشی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است دعوت می کنم تا در این حماسه مردمی حضور به هم رسانند و عزت و استقلال جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند.

حمید میرزاده -رئیس دانشگاه آزاد اسلامی"



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار