جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

22 بهمن رفراندوم سالانه تجدید میثاق یکپارچه ملت ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی است

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان گفت: روز ۲۲بهمن عملا تبدیل به یک رفراندوم و همه پرسی سالانه‌ای شده است که تجدید میثاق مجدد و یکپارچه ملت ایران با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

22 بهمن رفراندوم سالانه تجدید میثاق یکپارچه ملت ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی است
قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سی و ششمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، اظهار داشت: افتخار انقلاب اسلامی این است که تنها انقلابی است که بعد از ۳۶ سال، مردم همانند روزهای اول با شور و نشاط، همچنان از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.   
 
وی ادامه داد: روز ۲۲بهمن عملا تبدیل به یک رفراندوم و همه پرسی سالانه‌ای شده است که در واقع تجدید میثاق مجدد و یکپارچه ملت ایران با آرمان‌ها و اهداف انقلاب است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: حضور شگفت انگیز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که هرسال پرشور‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، باعث شده مظلومین و مستضعفین همیشه به ملت ایران به عنوان تکیه‌گاهی بنگرند که همیشه حامی آن‌ها بوده است و از طرفی این حضور باعث یاس و ناامیدی اردوگاه ظالمان می‌شود.
 
جعفری ادامه داد: شرایط منطقه‌ای، ملی و معادلات کنونی بین‌المللی بسیار حساس است، به خصوص شرایطی که در عراق، سوریه، بحرین و عربستان ایجاد شده که همه اینها نشان می‌دهد اردوگاه غرب در حال تضعیف است و شیشه عمر قارون‌ها و طاغوت آل سعود در عربستان در حال شکستن است.   
 
وی افزود: با شکسته شدن شیشه عمر آل سعود، هم ملت عربستان رهایی می‌یابند و هم بحرین آزاد خواهد شد، انقلاب بحرین بشارت بزرگی است که به زودی فراخواهد رسید.   
 
عضو کمیسیون آموزش تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که دوباره فریاد مظلومان را به گوش جهانیان خواهد رساند، بی‌شک در به ثمر رسیدن و پیروزی ملت‌های منطقه تاثیرگذار خواهد بود.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی عظیم، بر مسئله مذاکرات نیز تاثیرگذار خواهد بود، چرا که با توجه به فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری توافقات باید به نحوی باشد که مصالح و منافع ملی را تامین کند و حتما در یک مرحله انجام و به نتیجه برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انقلاب ، اسلامی ، ایران ، آرمان ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار