قره سید رومیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استقلال قاضی از برکات انقلاب اسلامی است/عملکرد دستگاه قضا بعد از انقلاب مثال‌زدنی است

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با بیان اینکه استقلال قاضی از برکات انقلاب اسلامی است گفت: عملکرد دستگاه قضا بعد از انقلاب اسلامی در برخورد با مفاسد اقتصادی، تنظیم و تنقیح قوانین و استقلال قاضی مثال‌زدنی است.

«میرهادی قره سید رومیانی» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد دستگاه قضا بعد از انقلاب اسلامی اظهارداشت: عملکرد دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی، تنظیم و تنقیح قوانین، استقلال قاضی و... مثال‌زدنی است و زوایای مختلف آن بر کسی پوشیده نیست.
 
وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی در حوزه تنقیح قوانین توانستیم الگوی مناسبی به جهانیان ارائه دهیم که تعریف جدیدی از دموکراسی با نمادی دینی و اسلامی ارائه کرد.

قره‌ سید رومیانی افزود: استقلال دستگاه قضا نقش بی‌بدیلی در بسط و گسترش عدالت دارد که این مساله از برکات انقلاب اسلامی است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه برخورد با مفاسد اقتصادی نیز قوه قضاییه نشان داده که هیچ خط قرمزی را نمی‌پذیرد اما باید این مسئله را پذیرفت که مبارزه با مفاسد نیازمند از بین بردن بسترهای وقوع جرم است که در این میان هر سه قوه باید همکاری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.