معاون درمان علوم پزشکی گیلان خبر داد

افتتاح مجهزترین بیمارستان کودکان به مناسبت دهه فجر

دکتر آشوبی از افتتاح فاز اول مجهزترین بیمارستان فوق‌تخصصی اطفال غرب مازندران با گنجایش 120 تخت و اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان خبر داد.

دکتر محمدتقی آشوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: بیمارستان 17 شهریور کودکان جدید، با وسعتی بیشتر و در زیربنایی به مساحت 5000 متر مربع و اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان در ایام مبارک دهه فجر و با حضور وزارت محترم بهداشت افتتاح خواهد شد و هم‌اکنون فاز یک این بیمارستان فوق تخصصی که قابلیت پوشش‌دهی کل منطقه غرب مازندران، اردبیل، تنکابن، طارم و زنجان را دارد، شامل 120 تخت است.

وی همچنین با اشاره به تخریب و انهدام بیمارستان پیشین 17 شهریور تأکید کرد: این فاز بیمارستان فوق‌تخصصی جدید که جایگزین بیمارستان 17 شهریور سابق است، با امکانات بسیارگسترده‌تری دارای بخش‌های (N.I.C.U)، سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی، بخش تالاسمی و فاز دوم آن شامل اتاق عمل، پاویون‌ها، بخش‌های بستری بیشتری است.

دکتر آشوبی در ادامه از افتتاح 3 پروژه میلیاردی دیگر به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل بیمارستان 32 تختخوابی امام رضای شفت، بیمارستان 32 تختخوابی غدیر سیاهکل و بیمارستان 32 تختخوابی نیکوکار املش می‌شود که برای هر یک اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان هزینه شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار