سنندج؛

22بهمن، بار دیگر انسجام ملی ایرانیان حفظ وبه تمام دنیا اثبات می شود

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاٌ امسال راهپیمایی و بزرگداشت 22 بهمن با شکوه بیشتری برگزار شده و بار دیگر انسجام ملی ایرانیان حفظ و به همه دنیا اثبات خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، امید کریمیان گفت: دشمنان ایران اسلامی همیشه به دنبال تفرقه افکنی بین اقشار مختلف جامعه و مسئولان بوده اند و ضروری است که در این رابطه مردم را آگاه کرده و با هوشیاری کامل در برابر این توطئه ها ایستادگی کرد.

 وی با اشاره به اینکه کشور ما امروزه به همنوایی و همدلی بیشتری نیاز دارد، افزود: هم اکنون که جهانیان بر علیه ایران اسلامی متحد شده اند، اتحاد میان اقشار مردم با مسئولین می تواند موجب پیروزی و سربلندی ایران اسلامی و شکست اهداف دشمنان شود.

 نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این برهه از زمان باید همه مردم و مسئولین با تلاش خود و آگاه سازی مردم، برنامه های اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده کنند.

 کریمیان بیان کرد: تا کنون پس از گذشت 36 سال از عمر پر برکت نظام اسلامی، هر ساله حضور پررنگ تری از مردم را در یوم الله 22 بهمن شاهد بوده ایم.

 وی در پایان گفت: قطعاٌ امسال هم با شکوه بیشتری این مراسم برگزار شده و بار دیگر انسجام ملی ایرانیان حفظ و به همه دنیا اثبات خواهد شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.