غرفه "آسمان آبی و زمین پاک" در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود

غرفه "آسمان آبی و زمین پاک" یکی از 36 غرفه‌ای است که همزمان با یوم‌الله 22 بهمن و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر اصلی راهپیمایی برپا می‌شود.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرزاد آبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 9 با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر 80 عنوان برنامه متنوع جشن انقلاب در نظر گرفته شد که بخشی از این برنامه‌ها در مراکز فرهنگی مساجد و مدارس برگزار شده و قسمت اعظم آن نیز در روز 22 بهمن اجرایی می‌شود.

وی افزود: امسال هم 36 غرفه مختلف در خیابان آزادی پذیرای خیل عظیم مردم خواهد بود تا آحاد جامعه بیش از پیش با هویت دینی و انقلابی خود و مباحث شهری آشنا شوند.

آبادی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های محتوایی در غرف احداثی مبتنی بر اهداف 18 گانه با 3 محور سبک زندگی ایرانی و اسلامی هویت ومدیریت تغییرات فرهنگی در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌ میدانی و ایستگاه‌ صلواتی در اماکن و مسیرهای پرتردد برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در روز ظهر روز 22 بهمن ماه در نقاط مختلف سطح منطقه تکریم پیشکسوتان و خاطره‌گویی نسل انقلاب و انتقال آن به مردم به ویژه نسل سوم و چهارم اجرایی بانک تکبیر و رژه موتورسواران و ... ازجمله برنامه‌هایی است که در روزهای آتی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 9 خاطر نشان کرد: مردم در روز غرف مختلف روز راهپیمایی 22 بهمن می‌توانند با اهداف کمپین آسمان آبی و زمین پاک آشنا شوند و همکاری و همیاری مردم می‌توانند کیفیت زندگی شهروندی را ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: راهپیمایی ، غرفه ، ایستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار