«نادر طریقت» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیشکسوتان اعتبار یک جشنواره هستند/ سینماگران به دنبال سیمرغ نیستند

نادر طریقت در خصوص دغدغه سینماگران گفت: دغدغه سینماگران سیمرغ و کاهش و افزایش آن نیست، دغدغه سینماگران برقراری عدالت است.

نادر طریقت، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره امسال جوانگراست که البته خیلی هم خوب نیست؛ کسانی که پیشکسوت این عرصه هستند در واقع اعتبار یک جشنواره اند.

وی در ادامه بیان کرد: این جشنواره جوانگراست و کسانی که بتوانند گیشه سینما را تامین کنند و سینما را نجات دهند در این دوره حضور ندارند. فیلم‌هایی که می بینیم فیلمی نیستند که پرفروش باشند و گیشه داشته باشند.

طریقت با بیان اینکه رضاداد با سینما آشنایی دارد، گفت: رضاداد مدیر استخوان داریست که سینما را به خوبی می شناسد، برگزاری جشنواره را هم بلد است، از نظر من کار رضاداد مثل سال گذشته خوب بوده و نمره خوبی هم گرفته است.

وی تاکید کرد: دغدغه سینماگران سیمرغ و کاهش و افزایش آن نیست، دغدغه سینماگران برقراری عدالت است و سینماگران در جستجوی عدالت هستند نه تعداد جوایز چقدر.

این کارگردان با اشاره به تغییرات جشنواره گفت: تغییرات جشنواره‌ها سلیقه‌‍ای اعمال می شود و هر دبیری بنا بر نظر و سلیقه خود یکسری تغییرات اعمال می کند، شاید اگر دبیر دیگری هم بود تغییرات دیگری در جشنواره ایجاد می کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.