آقای گودرزی جایی که شما هستید توقع تبعیض نیست

چیدمان سلیقه‌ای وزارت ورزش در نشست خبری/"شما از خودمان هستید بقیه عقب‌تر بنشینند"

در نشست خبری وزیر ورزش و جوانان هم مثل برخی موارد دیگر سلیقه حرف اول را می‌زد و باز هم بودند همکارانی که در شرایط نامساوی...

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در نشست خبری وزیر ورزش و جوانان که صبح امروز برگزار شد طبق روال گذشته برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها به عنوان "سوگلی" حتی در جایگاه نشستن در کنفرانس هم با بقیه متفاوت بودند و به اصطلاح وزارتی‌ها از خودمان بودند و ما و چند رسانه دیگر که از خود نشان نبودیم جایگاه غریبه تری در کنفرانس داشتیم.

جایگاه ما در رسانه‌های کشور مشخص است، تعداد مخاطب و گستردگی ما را با یک جستجو در اینترنت می‌توانید مشاهده کنید.
اما اولویت وزارت ورزش و جوانان از رسانه‌های درجه یک و درجه 2 برای ما پوشیده است و صد در صد سلیقه مثل برخی موارد دیگر حرف اول را می‌زند.

شاید ما تعریف و تمجید زیادی از مسئولان ورزشی نداشته‌ایم و همین مسئله باعث شده که حتی امکانات خبرنگاران در نشست خبری عادلانه نباشد خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها با گوشی همراه وارد سالن نشست می‌شود و بقیه اجازه حمل گوشی همراه  را ندارند.

این تبعیض ها فقط نشان دهنده این است که اگر تعاملی وجود دارد بر مبنای عملکرد نیست و برحسب رابطه استاز این بی مهری ها بارها دیده ایم چون خبر بیار نیستیم و خبرنگاریم ،برای مردم کار میکنیم نه برای شما، وهیچ گاه ضابطه‌ را فدای رابطه نخواهیم کرد.

چند کلامی با مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان «طلا که پاک است چه منتش به خاک است» شما که از جنس رسانه ای بعید است.
  
کاش به جای گزینش خبرنگاران در شرایط نامساوی و استفاده از امکانات ارسال خبر کمی واقع بین بودید و شاید به برخی خبرگزاری‌ها باید بیشتر احترام گذاشت تا برخی مسائل عنوان نشود و این رابطه دو جانبه حفظ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
دیگه شمارو تحویل نگرفتن وای به حال مردم!!
نور چشمیا جایگاه و امکانات بیشتر، رسانه های دیگه امکانات کمتر وسخت گیرانه تر، مردمم که اصلا راه نمیدن!
آخرین اخبار