از دوربین ۲۸ مگاپیکسلی سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ دوربین دیجیتال تازه خود موسوم به NX500 را در دسترس علاقمندان قرار داده و تلاش کرده هم از نظر طراحی و هم از نظر فناوری این محصول را به یک تولید منحصر به فرد مبدل کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دوربین جدید سامسونگ از قابلیت های کلیدی "NX1" برخوردار است و امکانات ارتباطی آن، از طریق "بلوتوث و وای – فای" هم تقویت شده است. دوربین جدید سامسونگ از دقت "28 مگاپیکسل" برای عکاسی برخوردار است و نصب حسگرهای "Illumination APS-C" بر این توان افزوده است. سامسونگ می گوید این دوربین حتی در نور کم هم می تواند عکس‌هایی با کیفیت بالا تهیه کند. پشتیبانی از فیلم برداری با کیفیت 4K و UHD از جمله دیگر مزایای دوربین یاد شده است.

رونمایی از دوربین 28 مگاپیکسلی سامسونگ

رونمایی از دوربین 28 مگاپیکسلی سامسونگ

حسگرهای باکیفیت BSI APS-C در زمان فیلم برداری ویدیویی به کمک شما آمده و تصاویر مناسبی را ثبت می‌کند. HEVC Codec که پیشرفته ترین فناوری فشرده سازی است موجب ارتقای کارآیی برای ذخیره سازی فایل های ویدیویی با کیفیت بالا و حجم کم می شود. به گونه ای که فایلی باکیفیت و با فرمت H.264 با نصف همان فضای مورد نیاز به منظور ذخیره سازی قابل استفاده است. همچنین تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به UHD از روی دوربین و بدون نیاز به انتقال تصاویر به رایانه شخصی ممکن است. پردازنده "DRIMeV" این دوربین موجب افزایش کیفیت و تفکیک رنگ ها و کاهش نویز بر روی تصاویر می شود. قیمت این دوربین که در ماه مارس سال جاری میلادی روانه بازار می شود هنوز اعلام نشده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار