قربانيان از سنين و جنسيتهاي مختلف از توحش گروه موسوم به داعش ، متحمل رنج و عذاب شده اند. شماري از زنان و دختراني که به دام داعش افتاده اند، از همه جا قطع ارتباط شده و هدف تجاوز به عنف قرار گرفته اند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛يکي از زنان سوري در گفتگو با سي ان ان شرح زندگي خود را بيان کرد. وي مجبور شد با يکي از ستيزه جويان داعشي ازدواج کند و آن زمان بود که اقدامات وحشتناک داعش را تجربه کند . وي خاطرات هولناکي را بيان مي کند. او بسيار وحشت زده است.

اين زن سوري با چشمان گريان گفت:« حتي حالا هم نمي توانم تجاربي را که داشته ام هضم کنم. آنها زندگي مرا نابود کردند. وقتي داعشي ها به شهر ما در سوريه رسيدند، هرفردي را که احساس مي کردند درمقابل داعش مي ايستد، بازداشت مي کردند. آنها پدر مرا نيز بازداشت کردند. برادر من در درگيري ها کشته شد. آنها پدر مرا به اين علت بازداشت کردند که سلاح داشت. من و مادرم براي آزادي پدرم التماس مي کرديم. آنها به مادرم گفتند که اگر با رئيس پليس شريعت داعشي ازدواج کنم، آنها پدرم را آزاد خواهند کرد. آنها مي خواستند در مقابل ازدواج من با ابومحمد العراقي، پدرم را آزاد کنند. البته ابومحمد العراقي نام مستعار بود و من هرگز نام واقعي او را متوجه نشدم. همه دختران در روياهاي خود به فکر لباس بلند و سفيد عروسي هستند. من از اين موقعيت محروم شدم.
اين ازدواج، مرا نابود کرد. در شب اول ، او هيچ احساسي از خودش نشان نداد و فقط مي خواست به خواسته خودش برسد و من مجبور بودم به خواسته او تن دربدهم. شوهرم به من اجازه مي داد فقط در حضور خود او از گوشي تلفن او استفاده کنم و با والدينم صحبت کنم. من درواقع، زنداني او و برده جنسي او بودم. من نمي توانستم از خانه خارج شوم و با کسي ملاقات کنم. کسي نمي توانست به ديدن من بيايد. شوهر من ، افراد را به علت سيگار کشيدن بازداشت مي کرد اما خودش در خانه سيگار مي کشيد! شوهرم در درگيري ها کشته شد و من توانستم به ترکيه فرار کنم. آنها مي خواستند مرا به عقد يکي ديگر از جنگجويان داعشي دربياورند. آنها هروقت بخواهند دختري را عقد مي کنند و هر وقت بخواهند او را طلاق مي دهند. من مجبور بودم براي نجات پدرم، به اين ازدواج تن دربدهم.»

صدها زن و دختر در منطقه مجبور شده اند عروسان داعشي ها شوند. يک سوم اين افراد کمتر از هجده سال سن داشته اند. به گفته زن مذکور سوري، به محض اينکه دختري سيزده ساله مي شود، داعشي ها او را شناسايي مي کنند و مدعي داشتن او مي شوند و بسياري از اين دختران ، چاره ديگري به غير از تن دادن به چنين ازدواجهايي ندارند. چنين ازدواجهايي، روح اين دختران را تکه تکه و نابود مي کند.

منبع آخرین نیوز

برچسب ها: زنان ، سوری ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار