ضد حملات به کمک لیورپول نیامد/ لیورپول به رولز رویس‌هایش می‌بالد

بازیکنان لیورپول با وجود مالکیت بالای توپ و میدان در دیدار مقابل اورتون و تمرکز بر روی ضد حملات اما نتوانست تیم همشهری را شکست دهد.

ضد حملات به کمک لیورپول نیامد/ لیورپول به رولز رویس‌هایش می‌بالدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، دربی دو تیم لیورپول و اورتون با وجود مالکیت بالای توپ توسط شاگردان برندن راجرز اما با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا لیورپول همچنان در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی باقی بماند.

بر اساس این گزارش، برندن راجرز در دیدار مقابل اورتون صدمین تجربه مربیگری خود در رقابتهای لیگ برتر انگلیس را پشت سر گذاشت. او از عملکرد بازیکنانش در این دیدار رضایت داشته اما برنامه ریزی برای ضد حملات را ناموفق توصیف کرد.

راجرز در پایان بازی گفت: فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردیم، بازیکنان جوان به خوبی توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند، جوردن ایبه یکی از بهترین جوانان تیم ما در زمین بود. اورتون فقط یک شوت در چارچوب ما داشت که تهدید جدی به حساب می‌آمد، در مابقی دقایق بازی لیورپول تیم برتر میدان بود.

** جوردن ایبه را تحت فشار می‌گذاریم

برندن راجرز در مورد ستاره جوان تیمش گفت: ایبه در ماه دسامبر 19 ساله شد. قصد داشتم تابستان آینده او را در آنفیلد نگه دارم و در تیم ذخیره‌ها تمرین کند اما با توانایی و استعدادی که از ایبه دیدم، باید او را بیشتر تحت فشار قرار داد و حتی اگر ممکن بود به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود تا بیشتر بازی کرده و تجربیات خوبی کسب کند.

** امرکان‌ رولز‌ رویس لیورپول‌ است

سر مربی لیورپول‌ از امرکان‌ بازیکن‌ 21 ساله لیورپول‌ به ماشین رولز‌‌ رویس‌ تیم تشبیه کرد و گفت: دفاع کان فوق‌العاده است، مهارت او در تصاحب توپ همه را تحت تأثیر قرار داد. از امرکان‌ خواستم به عقب آمده و در خط دفاع بازی کند زیرا در آن پست موفق‌تر عمل می‌کند. شاید جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی نداشته باشیم اما همانطور که دیدید، لیورپول‌ استعداد‌های جدیدی را به فوتبال انگلیس معرفی کرده است. جوانان تیم کیفیت بازی را ارائه دادند که اغلب از ستاره‌های بزرگ، صاحب نام و با تجربه مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: اورتون ، جدول ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار