بمنظور تجهیز گمرکات؛

اختصاص۳۰ میلیارد ریال اعتبار، برای تجهیز گمرکات خراسان‌جنوبی

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بمنظور تجهیز گمرکات استان ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر هیئت دولت یازدهم برای استان تصویب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛،،«علی رضایی» ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کارکنان گمرک که در مرزها در زمینه‌ی اقتصادی جامعه تلاش می­‌کنند مرزبانان اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه درزمینه‌ی زیرساخت­‌ها در گمرکات استان وضعیت بدی نداریم، افزود: مشکل اصلی ما در مرزها این است که مرزها آباد نیست و کسی در نقطه صفر مرزی سکونت ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان‌جنوبی، ادامه داد: خرده‌فروشی در مرزها سطح معیشت مردم را ارتقاء می­‌دهد اما در گمرک ماهیرود استان چون جمعیت کمی داریم نمی­‌توانیم به نحو احسن سرویس ارائه دهیم.

رضایی با بیان اینکه برای تکمیل مجتمع ۱۷ هکتاری خراسان‌جنوبی بیش از سه میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم، افزود: امسال هم برای این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارمصوب شد که پیگیر هستیم درصد زیادی از این اعتبار اختصاص یابد.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی، گفت: در جریان این سفر برای تجهیز گمرکات استان سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است که پیگیراختصاص این اعتبار هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان‌جنوبی در خصوص کمبود سرویس ایاب و ذهاب و احداث مرکز بهداشت در گمرک ماهیرود شهرستان سربیشه تصریح کرد: پیگیر هستیم که مرکز بهداشت از طریق هلال‌احمر و یا دانشگاه علوم پزشکی در این گمرک راه­‌اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: احداث زیرساخت‌­های گمرک ماهیرود هزینه­‌ای و درآمد است، امید می‌رود امسال درآمد مناسبی داشته باشیم که بتوانیم در این گمرک زیرساخت­‌های مناسبی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.