متقی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امروز اصولگرایان موضع واحدی درباره فتنه دارند/ برخی می‌گفتند "پایداری" بازماندگان احمدی‌نژاد و انحرافی‌ها هستند

عضو جبهه پایداری گفت: یک سری سوءتفاهمات و برداشت‌های خلاف در خصوص نحوه تأسیس جبهه پایداری وجود داشت و بعضی‌ها می‌گفتند که اعضای این جبهه بازماندگان احمدی‌نژاد و انحرافی‌ها هستند.

"مجید متقی‌فر" عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ما در دوره نهم مجلس شورای اسلامی به بقیه اصولگرایان پیشنهاد ارائه لیست‌های مشترک را دادیم، اظهار داشت: یک سری سوءتفاهمات و برداشت‌های خلاف در خصوص نحوه تأسیس جبهه پایداری وجود داشت و برخی می‌گفتند که اعضای این جبهه بازماندگان احمدی‌نژاد و انحرافی‌ها هستند.
 
وی تأکید کرد: امروز این سوءتفاهمات وجود ندارد و دوستان اصولگرا متوجه شدند که تحلیل درستی نسبت به جبهه پایداری نداشتند و فهمیده‌اند که جبهه پایداری در نفی انحراف ایجاد شده است.

متقی‌فر گفت: جبهه پایداری از همان ابتدا در پی اختلاف نبود چراکه مشی دینی قابل تغییر نیست که اگر باشد دیگر اسمش دین نیست بلکه سیاسی‌کاری است.

وی با اشاره به اینکه جبهه پایداری در پی تثبیت و احیای ارزش‌ها است، عنوان کرد: حوادث به وجود آمده در دولت دهم، رویکردهای دولت یازدهم در عرصه فرهنگ و سیاست خارجی و نیز درک کردن و همکاری بیشتر دوستان اصولگرا در مجلس باعث شد که حقایق بیشتری روشن شود.

عضو جبهه پایداری اظهار کرد: دوستان اصولگرا متوجه شدند که اگر باهم باشیم بهتر است؛ مشترکات میان ما و دیگر اصولگرایان بسیار زیاد است.

وی با رد این ادعا که جبهه پایداری در رفتار خود، سیاست‌های بسته را دنبال می‌کند، گفت: جبهه پایداری هیچ‌گاه بسته عمل نکرده و تا آنجایی که ارزش‌ها فدای سیاسی‌کاری نشود، حاضر بود حتی در انتخابات‌ مجلس نهم نامزد نیز معرفی نکند.

متقی‌فر افزود: در انتخابات مجلس نهم برای ما جای سؤال بود که بعضی چهره‌های آشکار فتنه دور میز اصولگرایی نشسته بودند؛ ما حرفمان به دیگر اصولگرایان این بود که چنین افرادی را کنار بگذارید.

وی با ذکر این مطلب که امروز اصولگرایان موضع واحدی درباره فتنه دارند، تصریح کرد: اصولگرایان فهمیدند که با وجود این جریان مقاومت- اگر نگوییم پایداری-، نظام توانست از پیچ‌های خطرناکی عبور کند.

عضو جبهه پایداری گفت: فعلا نباید به وجوه اختلاف بپردازیم و باید مدام به وجوه مشترک اشاره کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار