استاد سابق دانشگاه بحرین:

صدها نفر در بحرین بازداشت هستند و بطور روزانه شکنجه می‌شوند

استاد سابق دانشگاه بحرین گفت رژیم بحرین مشروعیت ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "کالین کاول" استاد آمریکایی سابق دانشگاه بحرین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی پرس تی وی گفت مردم بحرین با جدیت از یک حکومت دمکراتیک در کشورشان حمایت می کنند و شیخ علی سلمان هم دیدگاه های خود را درباره دمکراسی در این کشور بیان کرده است اما رژیم بحرین که هیچ نوع مشروعیتی ندارد و بشدت نگران است وی را به تلاش برای سرنگونی رژیم متهم و زندانی کرده است.

این استاد دانشگاه که در حال حاضر در ویرجینیا زندگی می‌کند گفت: اقدامات رژیم بحرین نشان می دهد اگر کسی پیشنهاد کند که مردم برای تشکیل حکومت مورد نظر و دلخواه خود به پای صندوق های رای بروند این پیشنهاد به معنای تلاش برای ساقط کردن دولت محسوب خواهد شد. در حال حاضر پنج الی هفت رهبر مخالف بحرین در زندان های رژیم این کشور هستند.  همچنین تعداد زیادی از فعالان سیاسی در بحرین زندانی هستند که از آن جمله می توان به بازداشت زینب الخواجه و نبیل رجب اشاره کرد. همچنین اکنون صدها نفر در بحرین بازداشت هستند و بطور روزانه شکنجه می شوند.

کالین کاول گفت: رژیمی که مردم خود را تهدیدی علیه خود می‌بیند به هیچ وجه سیاست خود را مبنی بر زندانی کردن مردم و مخالفان متوقف نخواهد کرد. رژیمی که مردم خود را تهدیدی علیه خود می‌داند با مشکل نداشتن مشروعیت به شکل جدی مواجه است.



انتهای پیام./.
برچسب ها: بحرین ، رژیم ، دانشگاه ، سرنگونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار