احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هنوز فشنگی برای تمرین کردن نداریم/فقط از لحاظ بدنی آماده هستیم

ملی پوش تیراندازی گفت: بخاطر کمبود فشنگ ما تمرینات خشک انجام می‌دهیم و این تنها کار از نظر بدنی ما را آماده نگه می‌دارد.

هنوز فشنگی برای تمرین کردن نداریم/فقط از لحاظ بدنی آماده هستیمالهه احمدی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مشکل فشنگ همچنان یکی از معضلات اصلی تیم‌های ملی در تمرینات است با آن چه در آستانه مسابقات برای کسب سهمیه المپیک قرار دادیم.

اصلی ترین دغدغه تیراندازان همین موضوع فشنگ است چون در غیر این صورت مشکل دیگر که ما را در درگیر کند نیست.

وی ادامه داد: الان ما بخاطر اینکه فشنگ نداریم تمرین خشک انجام می‌دهیم که این تمرینات فقط از لحاظ بدنی ما را آماده نگه دارد.

احمدی افزود: اگر ما به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم روزانه حداقل باید 200تا300 فشنگ داشته باشیم ولی در حال حاضر این امکان برای ما فراوهم نیست و دائم تمرینات فشنگ انجام می‌دهیم.

وی گفت: برطرف کردن مشکلات تجهیزاتی تیراندازان چندان تاثیر در کسب قهرمانی ندارد چون این چیزها فقط ابزاری برای رسیدن به این عناوین است مهم تمرینات مداوم و تامین حداقل امکانات مثل فشنگ است.

وی ادامه داد: مسئله فشنگ یک مشکل همیشگی فدراسیون است که در این راه فدراسیون تیراندازی به تنهایی نمی‌تواند آن را حل کند بلکه مسئولان در نهادهای بالاتر باید همکاری‌های بیشتری انجام دهند.

احمدی افزود: علاوه بر این مسائل تامین فشنگ مستلزم صرف هزینه‌های بسیاری است که فدراسیون نیز با مشکلات بودجه‌ای روبه رو است و این مسائل نیز تیم‌های ملی و تیراندازان را هم درگیر می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مشکلات فشنگ هرچه سریع تر حل شود و تیر اندازان بتواند در اردوها تمرینات منظم تری انجام دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار