تا آخر امسال انحام می شود

پیگرانی هوشمند ٢٥٠٠ کیلومتر از خطوط انتقال نفت و فرآورده های نفتی

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: پیگرانی هوشمند ٢٥٠٠ کیلومتر از خطوط لوله انتقال نفت و فرآورده های نفتی،تا پایان امسال کامل می شود.

به گزارش گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، عباسعلی جعفری نسب  با اشاره به این که پیگرانی خطوط انتقال نفت و فرآورده های نفتی در سه فاز تعریف شده است، گفت: فاز سوم پیگرانی هوشمند خطوط نفت و فرآورده های نفتی از اردیبهشت امسال آغاز و تاکنون ٢١٠٠ کیلومتر از این مرحله پایان یافته است.
 
مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، تصریح کرد: تاآخر امسال نیز ٤٠٠ کیلومتر پیگرانی در طول خطوط لوله انتقال نفت و فرآورده های نفتی انجام خواهد شد و مقدار کلی این عملیات به ٢٥٠٠ کیلومتر خواهد رسید.
 
وی با بیان این که  انجام این پروژه (پیگرانی) کاری بسیار دقیق و شامل چندین مرحله است، تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال گرفتگی در مسیر خطوط وجود دارد، ابتدا باید این گرفتگی ها بر طرف و پیگرانی اصلی بعد از انجام تعمیرات و گرفتگی خطوط لوله انجام شود.
 
جعفری با بیان اینکه از سال ١٣٨٣ پیگرانی هوشمند خطوط لوله نفت در کشور آغاز شده است، تصریح کرد: فاز نخست این طرح از سال ١٣٨٣ تا اوایل سال ١٣٨٦ انجام شد.
 
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با بیان اینکه فاز دوم پیگرانی هوشمند خطوط لوله نفت کشور در فاصله سالهای ١٣٨٨ تا ١٣٨٩ انجام شد، افزود: در دو فاز اول و دوم، در مجموع ٩ هزار کیلومتر از ١٤ هزار کیلومتر خطوط لوله نفت موجود در کشور پیگرانی هوشمند شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار