وزیر ورزش و جوانان و نماینده هیئت دولت نخستین اولویت دولت تدبیر و امید را حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور عنوان کرد.

   به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان از اصفهان، دکتر محمود گودرزی نماینده هیئت دولت در سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به اصفهان، ساعتی پیش با حضور در شورای اداری شهرستان برخوار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور محترم و قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم استقبال اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات و تلاش برای رفاه و امنیت مردم و کشور هفت اولویت مهم را در دستور کار و برنامه های خود دارد .
وی تصریح کرد: نخستین اولویت حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور است که همه نهادهای ذیربط برای این امر مهم بی وقفه تلاش می کنند.
دکتر گودرزی دومین اولویت مهم دولت تدبیر و امید را فقر زدایی و نگاه ویژه به اقشار کم درآمد و مستضعف عنوان کرد و گفت: دولت از اقشار کم درآمد و بی بضاعت حمایت می کند و برای محرومیت زدایی مردم تلاش می کند.
 نماینده دولت و وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه کنترل تورم را یکی دیگر از اولویتهای دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: برای کنترل تورم اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و اگر به واقع و کارشناسی شده به موضوع نگاه کنیم تورم تا 22 درصد در جامعه کاهش یافته است.
وزیر ورزش و جوانان رفع تحریم ها را از موضوعات و اولویتهای مورد توجه دولت دانست و خاطر نشان کرد: برطرف نمودن تحریم ها باعث رونق اقتصادی ، رفع مشکلات اشتغال و ... خواهد بود که این مهم با برقراری تعامل و سیاست خارجی با دیگر کشور ها با حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی امکان پذیر خواهد بود. وی تقویت و توسعه زیر ساختها و تعامل با بازارهای جهانی ، تولید ثروت از طریق منابع انسانی توانمند و توسعه فرهنگی و ساماندهی علم و دانش در کشور را از دیگر اولویتهای مهم دولت تدبیر و امید عنوان کرد .
 دکتر محمود گودرزی با اشاره وضعیت پروژه های ورزشی در دست احداث در کشور اذعان داشت: با توجه به وجود 3870 پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح کشور ، به طور میانگین در هر شهر حدود 10 فضای ورزشی نیمه تمام وجود دارد که حتی کل اعتبار یکصد و پنجاه میلیارد تومانی وزارت ورزش و جوانان نیز کفاف هزینه های مربوط به تکمیل این پروژه ها ر ا نمی کند.
 وی فقر حرکتی را یکی از مشکلات فعلی جامعه دانست و گفت : متاسفانه این مشکل بیشتر به دنبال ماشینی شدن زندگی و استفاده نا مناسب از تکنولوژی است و عواقب کم تحرکی هم منجر به آسیب های جسمانی خواهد شد و هم مشکلات اجتماعی را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین از آنجا که ورزش یک موضوع نشاط آور است که سلامت افراد را تضمین می کند، باید این موضوع را جدی گرفته و لذا از روحانیون محترم می خواهم در مباحث و سخنرانیها مردم را برای پرداختن به ورزش تشویق کنند .
وزیر ورزش و جوانان افزود: علیرغم وجود مشکلاتی در خصوص کمبود اماکن ورزشی ، لازم است همین امکانات نیز در بین بانوان و آقایان برای تامین سلامتی جسمی و روحی عادلانه قرار گیرد و تبعیضی در این خصوص نباید قائل شد. محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز با توجه به محرومیت شهرستان برخوار ، از دکتر گودرزی درخواست کرد؛ با وجود مشکلات اعتباری در ساخت و ساز اماکن ورزشی، وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشد.
 در بخش دیگری از شورای اداری شهرستان برخوار امام جمعه دولت آباد با اشاره به اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور محترم و هیئت دولت می تواند دستاوردهای خوبی برای رفع مشکلات شهرستانها داشته باشدگفت: در این شهرستان از نظر ورزشی پتانسیل خوبی وجود دارد ، ولی زیر ساختهای ورزشی جوابگوی نیازهای جوانان این شهرستان نیست. وی احداث پیست سوارکاری با توجه به پتانسیلهای موجود، حل مشکل تبعه های افغانی فاقد کارت اقامت ، احداث درمانگاه تامین اجتماعی را از خواسته ها و مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت : از دولت تدبیر و امید می خواهیم در زمینه مسکن ، اشتغال و زیر ساختهای ورزشی نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشد. فرماندار شهرستان برخوار نیز در سخنان خود خواستار تکمیل 9 پروژه نیمه تمام شهرستان ، حمایت دولت از صنعتگران و رفع مشکل استیجاری بودن مکان ادارات دولتی شهرستان برخوار شد.
برچسب ها: گودرزی ، اولویت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار