گل محمدی: امیدوارم با دست پر به اصفهان برگردیم

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: امیدوارم بازی قابل قبولی را در مقابل تیم راه آهن از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم با دست پر به اصفهان برگردیم.

گل محمدی: امیدوارم با دست پر به اصفهان برگردیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی مقابل تیم راه آهن اظهار داشت: مطمئنا فردا بازی سختی را در مقابل تیم راه آهن خواهیم داشت چرا که این تیم با تمام قوا به میدان خواهد آمد و همان طور که نظاره گر هستیم تیم راه آهن تیم جوانی است که عملکرد خوبی نیز در خط دفاع دارد.

وی بیان کرد: بازی مقابل تیم راه آهن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم چرا که تمام سعی مان این است که به بالای جدول صعود کنیم و به جایگاه واقعی خود برسیم.

گل محمدی تصریح کرد: بعد از برد در مقابل تیم پرسپولیس شرایط بهتری از هر لحاظ پیدا کردیم و خوشبختانه در بازی فردا در مقابل راه آهن مصدوم و محروم نداریم و با دست باز می‌توانیم به مصاف حریف خود برویم.

سرمربی تیم ذوب آهن افزود: برای بازی فردا از نظر بازیکن مشکل نخواهیم داشت چرا که در هر پستی بازیکنان قابل قبولی داریم که امیدوارم فردا یک بازی خوب و قابل قبول را از خود به نمایش بگذاریم و با دست پر به اصفهان برگردیم.

وی افزود: در کل اوایل فصل تغییرات زیادی در تیم ما بوجود آمد و بازیکنان  جوان نیز به تیم جذب شدند اما، اشتباهات داوری و خط دفاعی تیم نیز باعث شد که نتوانستیم آن طور که باید عملکرد مناسبی را در خود به اجرا بگذاریم اما، در هر صورت بازیکنان بازیکنان به این نتیجه رسیدند که در مقابل تیم‌های بزرگ قابل قبول از خود به جای بگذارند.

وی در خصوص زمان تعطیلات زیاد بود و اکثر تیم‌ها تمرینات بدنی سختی را پشت سر گذاشتند و این مساله باعث ایجاد خستگی بدن بازیکنان نیز شده است اما، ما در تعطیلات بیشتر به تمرینات تکنیکی پرداختیم تا بتوانیم عملکرد خوبی را در نیم فصل دوم به نمایش بگذاریم.

گل محمدی بیان کرد: تمام انگیزه‌مان این است که در نیم فصل دوم خوب بازی کنیم و خود را به صدر جدول برسانیم و سعی داریم که تمام بازیکنان لیگ را برای فینال جام حذفی حفظ کنیم تا از حضور آنها نیز بهره ببریم. واقعیت این است که ما شرایطمان قبل از تعطیلات بهتر بود اما، در هر صورت توانستیم که با انجام 3-4 بازی دوستانه به آمادگی‌های اردن دست پیدا کنیم.

وی درباره حضور بازیکنان ذوب آهن در تیم ملی امید عنوان کرد: هدف اصلی ما این است که به تیم ملی امید کمک کنیم و ما قرار است که احسان پهلوان، محب و آنالیزور تیممان را در اختیار تیم ملی امید قرار دهیم و امیدوارم این تعامل دو طرفه باشد و مربیان بتوانند به راحتی بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای ما نیز باعث افتخار است که تیم ملی کشورمان پیروز و موفق باشد.

انتهای پیام/  
برچسب ها: تیم ، ورش ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار