اکبریان در نطق میان‌ دستور:

سیاست‌های لاک‌پشتی تحولی در آموزش و پرورش ایجاد نمی‌کند/ نعمت‌زاده با استعفای خود صنعت کشور را نجات دهد

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس با بیان اینکه سیاست‌های لاک‌پشتی تحولی در آموزش و پرورش ایجاد نمی‌کند، گفت: وزارت صنعت برای اجرای اقتصاد مقاومتی در خواب به سر می‌برد و بهتر است نعمت‌زاده با استعفای خود صنعت کشور را نجات دهد.

سیاست‌های لاک‌پشتی تحولی در آموزش و پرورش ایجاد نمی‌کندبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی امروز مجلس چهارشنبه (15 بهمن) ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست ای امام بزرگ در این ایام با شما پیمان می‌بندیم برای حفظ آرمان‌های شما سرباز ولایت و خادم ملت باشیم از تهدیدات دشمنان، فتنه‌گران و منافقان هراسی نداریم و حفظ نظام جمهوری اسلامی را از اوجب واجبات می‌دانیم.

وی خطاب به آمریکا اظهار داشت: تهدیدات شما جز شکست خفت‌بار برای نظام سلطه و رژیم اشغالگر چیز دیگری نداشته است، 37 سال است که این ملت قهرمان را آزمایش کرده‌اید ولی تحقیر شده‌اید اما بهتر است برای ادامه مذاکرات از ملت ایران برای جنایات 37 ساله خود عذرخواهی کرده و دست از تهدیدات پوشالی بردارید.

نماینده کرج، اشتهارد و فردیس با بیان اینکه نباید به این دشمن دل بست و باید در کنار ملت و رهبری بود، بیان شد: شکست استکبار جهانی حتمی است و ایثارگران اجازه نخواهند داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

اکبریان با تأکید بر اینکه تریبون مجلس نباید در جهت مقاصد شخصی افراد قرار گیرد و سبب خوشحالی رسانه‌های معاند شود، افزود: این ملت شخصی را با اصل و نصب نمی‌شناسد بلکه امام فرمود معیار حال فعلی افراد است چون بسیاری به دلیل برآورده نشدن امیال شخصی همچون طلحه و زبیرها از قطار انقلاب پیاده شده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خطاب به وزیر صنعت تصریح کرد: برخی شما را به عنوان پدر صنعت می‌دانند، اما در زمان تصدی شما صنعت کشور در رکود بوده و ما شاهد صادرات غیرفعال، واردات بی‌رویه کالاهای لوکس و باقی ماندن معادن همچنان در اختیار آقازاده‌ها بوده‌ایم و به جای برپایی نمایشگاه پوشاک داخلی شاهد برپایی نمایشگاه پوشاک ترک هستیم.

نماینده کرج، اشتهارد و فردیس با اشاره به لزوم جلوگیری از واردات کالاهایی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود، گفت: وزارت صنعت برای اجرای اقتصاد مقاومتی در خواب به سر می‌برد و بهتر است نعمت‌زاده با استعفای خود صنعت کشور را نجات دهد، زیرا اگر شبانه‌روز 20 ساعت برای شرکت و تجارت خود کار کنید باز هم وقت کم خواهید آورد وگرنه وزارتخانه شما با تیغ استیضاح دوام نمی‌آورد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز بیان داشت: شما این وزارتخانه را به فنا می‌دهید و با ادامه سیاست‌های لاک‌پشتی نمی‌توانید تحولی ایجاد کنید.

اکبریان با انتقاد از وضعیت معیشتی فرهنگیان به انتقاد از به خاک کشیده شدن بیمه طلایی و چوب حراج به مدارس دولتی در مناطق محروم پرداخت و گفت: چرا همچنان بر طبل باز بودن مدارس در پنجشنبه‌ها می‌زنید؛ مدارس البرز در حال سه شیفته شدن هستند، اما هنوز وزارت آموزش و پرورش در خواب است.

نماینده کرج، اشتهارد و فردیس ضمن تشکر از افزایش بودجه استان البرز از وزارت راه درخواست کرد تا اعتباری را برای مسکن مهر و بیمارستان فردیس کرج اختصاص داده شود.

اکبریان در پایان در تذکری به هیئت رئیسه مجلس گفت: ما نطق میان دستور داریم نه پایان دستور اما هیئت رئیسه هر روز تخلف می‌کند و هیج شخصی هم پیگیر نیست و بذرپاش نیز در پاسخ به وی گفت؛ از تذکر شما به هیئت رئیسه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار