علیپور:تلاش انجمن ها قابل تمجید است/ راه اندازی سازمان لیگ و کمیته بازاریابی باید در اولویت قرار گیرد

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در نشست هماهنگی با مسوولان انجمن های تحت پوشش عنوان کرد تلاش انجمن ها قابل تمجید است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگارانمحمد علیپور در نشست هماهنگی مسوولان فدراسیون انجمن های ورزشی و روسا و دبیران انجمن های تحت پوشش تصریح کرد : باوجود کمبود منابع مالی ، خوشبختانه بیلان انجمن‌های تحت پوشش رضایت بخش بود و سال خوبی را در ابعاد توسعه و قهرمانی پشت سرگذاشتیم که این توفیق در سایه توجه ویژه به آیتم "آموزش" بدست امد .

وی در این جلسه که در سالن اجتماعات فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد ، افزود : کسب هفت مدال در بازیهای ساحلی آسیا در پوکت و تحرک خوب انجمن های در 10 ماه گذشته نشان از توانمندی آنها دارد که جادارد از تلاش بی وقفه روسا و دبیران انجمن ها و همچنین هیات های استانی تشکر ویژه داشته باشم .

علیپور در ادامه اظهار داشت : راه اندازی سازمان لیگ در انجمن هایی که درگیر مسابقات لیگ هستند و همچنین کمیته بازاریابی در تمامی انجمن های تحت پوشش یک حرکت الزامی است که امیدواریم روسای محترم به آن توجه داشته باشند و طراحی و مهندسی لازم را در این زمینه انجام دهند .

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه باید به بخش بانوان نیز نگاه جدی تری داشته باشیم گفت : امید است با جدیت بیشتردر سال 94 بتوانیم بیلان بهتری از خود بر جای بگذاریم و در ابعاد داخلی و برون مرزی نتایج خوبی به ارمغان بیاوریم .

همچنین در ادامه این نشست ، رییس فدراسیون انجمن های ورزشی راهکارهای لازم را به منظور برگزاری مسابقات داخلی و اردوهای تدارکاتی ، مراودات با فدراسیون های جهانی و کنفدراسیون های اسیایی و تامین منابع مالی ارایه داد.

در ادامه این نشست تنی چند از روسا و دبیران انجمن های تحت پوشش ، پیشنهادها و راهکارهای سازنده ای را بمنظور رفع مشکلات موجود ارایه دادند . همچنین دلداده مهربان دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن تشکر از انجمن های دارت ، کریکت و ورزشهای هوایی که در نمایشگاه اخیر ورزشی در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران حضوری فعال داشتند ، قدردانی کرد .

وی همچنین از تلاش برخی از انجمنها بخصوص او-اسپرت که طی 5 ماه گذشته 29 کارگاه آموزشی برگزار کرده تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که این حرکت سازنده الگویی برای دیگر انجمنها باشد.

براساس این گزارش ، مهربان توضیحات لازم را بمنظور برگزاری مسابقات داخلی و همچنین سفرهای برون مرزی ارایه داد و در ادامه حاضران نیز پیشنهادهای خود را بیان کردند.

در این جلسه هماهنگی که در سالن اجتماعات این فدراسیون برگزار شد ، همچنین سیروس عالمی مشاور اجرایی و اژدر شهابی نایب رییس فدراسیون انجمن های ورزشی حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار