راهنمای خرید ؛

تلفن‌های‌همراه با قوی‌ترین باتری + عکس و مشخصات

برای آشنایی با تلفن‌های همراه کوچک و دارای باتری قوی با اورژانس IT همراه شوید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، اگر نیاز دارید تا تلفن همراهی با نمایشگر سایز متوسط و البته دارای باتری قوی در دست بگیرید می‌توانید یکی از مدل های زیر را انتخاب کنید :

Xperia Z3 Compact

باتری این تلفن‌های همراه تمام نمی‌شود! + عکس

مدت زیادی از رونمایی Z3 کامپکت می‌گذرد اما این اسمارت فون هنوز در صدر تلفن‌های همراه فشرده با قوی‌ترین باتری است و باتری آن در صورت شارژ کامل دستگاه را تا 10 ساعت روشن نگه می‌دارد.
این تلفن همراه دارای رم 2 گیگابایتی است و با پردازشگر 4 هسته‌ای اسنپدراگون 801 کار می‌کند و نمایشگر آن 4.6 اینچی بوده و ضد آب است.



Lumia 635

باتری این تلفن‌های همراه تمام نمی‌شود! + عکس

اگر به تلفن‌های همراه ویندوزفونی علاقه دارید و البته میزان شارژدهی باتری برای شما مهم است می‌توانید Lumia 635 را خریداری کنید.باتری این تلفن همراه می‌تواند دستگاه را برای 9 ساعت و 35 دقیقه روشن نگه دارد.این تلفن همراه با ویندوزفون 8.1 کار می‌کند و دارای پردازشگر اسنپدراگون 400 بوده و ظرفیت رم آن 512 مگابایت است.



Galaxy Alpha

باتری این تلفن‌های همراه تمام نمی‌شود! + عکس

اولین عضو خانواده اسمارت‌فون‌های گلکسی A دارای نمایشگر 4.7 اینچی و باتری 1860 میلی‌آمپر ساعتی است.باتری آلفا می‌تواند برای 7 ساعت و 50 دقیقه دستگاه را روشن نگه دارد.این تلفن‌همراه دارای رم 2 گیگابایتی و پردازشگر 4 هسته ای است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: موبایل ، کوچک ، شارژ ، باتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
من ال جی جی2دارم خیلی بیشتر از اینها باتری نگه میداره اگ از وای فای استفاده نکنم راحت از 20ساعت رد میشه