با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

مراسم رونمایی از مجموعه هفت جلدی بازپرس ویژه قتل عمد تهران برگزار شد

مراسم رونمایی از مجموعه هفت جلدی روایتی از واقعیت نوشته «محمدشهریاری» بازپرس ویژه قتل عمد تهران برگزار شد.

مراسم رونمایی کتاب هفتگانه بازپرس ویژه قتل عمد تهران
به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، مراسم رونمایی از مجموعه هفت جلدی روایتی از واقعیت نوشته «محمدشهریاری» بازپرس ویژه قتل عمد تهران با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سیدمهدی خاموشی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معاونین فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این سازمان، عظیمی شهردار منطقه 10 تهران و قضات دادگستری کشور در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد. 

براساس این گزارش؛ مجموعه آثار محمدشهریاری که سال‌ها در مقام بازپرس ویژه قتل عمد فعالیت داشته تحت عناوین روایتی از واقعیت توسط شرکت چاپ نشر بین‌الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در هفت جلد منتشر شد. 

«شب‌نشینی خونین در فیسبوک»، «قربانی توهم»، «دسیسه»، «شلیک در شب»، «قتل در آخرین ملاقات»، «جنایت در جنایت» و «جنایت در دفترخانه» عناوین مجموعه هفت روایتی از واقعیت هستند.

در پایان این مراسم مؤلف روایتی از واقعیت ضمن سپاسگزاری از ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و با اشاره به یکی از داستان‌هایی که در مجموعه کتاب‌هایش آمده است، گفت: لقمه حرام عنوان این داستان است که محتوایش بر این اساس است که یک خانواده‌ای از راه سرقت ارتزاق می‌کردند که در پایان یکی از افراد این خانواده به قتل می‌رسد بنابراین ما نتیجه می‌گیریم که یکی از آثار خوردن حرام منجر به قتل می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار