سمندر: مسائل و مشكلات ورزش بايد در درون خانواده حل شود

رئيس فدراسيون كاراته گفت: مسائل و مشكلاتي كه در دورن خانواده ورزش بروز مي كند بايد از همين طريق هم حل و فصل شده و به صورت علني مطرح نشود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ عليرضا سمندر اظهار داشت: به عنوان رئيس فدراسيون كاراته فدراسيوني كه توسط شيرزنان و دلاورمردانش توانست در بازي هاي آسيايي اينچئون عزت اسلامي و فخر كشور اسلامي ایران را فراهم ساخت شايسته اين جامعه فهيم و ارزشمند نمي بينم كه به خاطر پاداش و يا چند سكه كم و زياد اين موفقيت‌ها را زيرسوال برده و كمرنگ نمايد.

وي افزود: از اتفاق رخ داده بسيار متاثر شدم و اين عمل را در شان منزلت اين خانواده فهيم نمي بينم كه چنين واكنش‌هايي را شاهد باشم كه تنش‌هايي به بدنه فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان وارد سازد.

سمندر با اشاره به مشكلات اقتصادي موجود در كشور و با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري و نامگذاري امسال به عنوان اقتصاد مقاومتي گفت: شاهد اين بوديم كه وزارت ورزش و جوانان با وجود تنگناهاي اقتصادي موضوع تجليل از قهرمانان را در اولويت‌هاي خود قرار داده و در جشني باشكوه با حضور رياست محترم جمهوري از قهرمانان، مربيان وسرپرستان تقدير و تجليل بعمل آورد و جوايز اين عزيزان را اهدا كرد كه به نوبه خودم از اين اقدام به موقع مسئولين نهايت تشكر و تقدير را دارم.

رئيس فدراسيون كاراته با اشاره به موفقيت‌هاي كسب شده كاراته در مسابقات مهم امسال گفت: از زحمات مربيان تيم ملي كه در كسب اين موفقيت‌ها سهم بسزايي داشتند تشكر مي كنم اما بازهم تاكيد دارم خيلي خوب و شايسته بود كه اين عزيزان مشكلات خود را در فضاي صميمانه مطرح مي كردند تا اين موضوع با مشورت و از طريق فدراسيون پيگيري مي شد .

وي ادامه داد: اين فدراسيون در طول 7 ماه برگزاري دوران آمادگي تيم جهت اعزام به بازي‌هاي آسيايي اينچئون فراتر از بضاعت خود، مشكلات مالي مربيان را برطرف كرده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سمندر ، رئیس ، فدراسیون ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار