خداحافظی دیوید یارولیم از فوتبال با حضور مهدوی‌کیا

بازیکن سابق هامبورگ قصد دارد با حضور دوستان سابق خود در این تیم از جمله مهدی مهدوی‌کیا بازی خداحافظی از فوتبال را انجام دهد.

خداحافظی دیوید یارولیم از فوتبال با حضور مهدوی‌کیابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دیوید یارولیم ملی‌پوش سابق تیم فوتبال چک 340 بازی برای هامبورگ در رقابت‌های بوندسلیگا انجام داد و حالا در سن 35 سالگی قصد دارد به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

یارولیم بین سال‌های 2003 تا 2007 در تیم هامبورگ با مهدی مهدوی‌کیا هم تیمی بوده و حالا دوست دارد در کنار او و دیگر هم تیمی‌های سابقش بازی خداحافظی را انجام دهد.

بازی خداحافظی یارولیم 28 مارس در هامبورگ و در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می‌شود و مهدی و مهدوی‌کیا به همراه پاول ندود، رود فان نیستلرودی، سرگئی باربارز وینسنت کمپانی رافائل فان در فارت و دیگر بازیکنان سرشناس اروپایی در این بازی حضور خواهند داشت.

یارولیم درباره بازی خداحافظی گفت: دوست نداشتم در این دیدار که احساسی‌ترین بازی سوم خواهد بود تنها باشم به همین دلیل از دوستان قدیمی برای حضور در این دیدار دعوت کردم تاکنون 21 هزار بلیط مسابقه فروخته شده که از بابت این خیلی خوشحال هستم و امیدواریم تا روزبرگزاری دیدار باقی بلیطها هم به فروش برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار