کارخانه‌ای در صحن علنی:

مجلس باید پاسخ تهدیدها و تشرهای آمریکا را بدهد/ تیم مذاکره‌کننده از حقوق ملت حفاظت کند

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: اگر دیروز مدرس پاسخ تشر تزار و روس را با قاطعیت داد، امروز مجلس و ملت ایران باید پاسخ تهدیدها و تشرهای آمریکا را بدهد و در مقابل آن ایستادگی کند.

مجلس باید پاسخ تهدیدها و تشرهای آمریکا را بدهد/ تیم مذاکره‌کننده از حقوق ملت حفاظت کند
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم کارخانه‌ای؛ رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس و در جریان بررسی یک فوریت طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای ایران گفت: اوباما اخیرا مطرح کرده که تحریم‌ها علیه ایران را افزایش می‌دهند لذا این شیوه برخورد آمریکا و همدستانش هوشمندی تیم مذاکره کننده هسته‌ای را می‌طلبد.
 
وی تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده باید با قدرت و قاطعیت خواسته‌های ملت را در صحنه عمل محقق سازد و از حقوق ملت ایران حفاظت کند.
 
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با اشاره به سخنان اوباما خاطر نشان کرد: اوباما گفته اگر ایران خواسته‌های آمریکا را نپذیرد، تقاضای تصویب تحریم‌ها را مطرح می‌کند لذا ما راهی نداریم جز این فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند من دیپلمات نیستم من یک انقلابی‌ام. بنابراین باید پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکا را بدهیم.
 
کارخانه‌ای افزود: طرف غربی با صراحت گفته که قابلیت‌های موشک‌های بالستیک ایران در مذاکرات مطرح شده و بر روی آن بحث می‌شود بنابراین اگر چنین موضوعی باشد، پس حتما آنها باید بیایند و حدود و صغور پیشرفت ملت ایران را تعیین کنند.
 
وی در پایان تاکید کرد: اگر دیروز مدرس پاسخ تشر تزار و روس را با قاطعیت داد، امروز مجلس و ملت ایران باید پاسخ تهدیدها و تشرهای آمریکا را بدهد و در مقابل آن ایستادگی کند.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار