سامانه جدید کارآموزی و کارورزی طراحی شد

میردامادی گفت: دفتر مرکزی ارتباط دانشگاه با صنعت سامانه جدید کارآموزی و کارورزی را طراحی کرد.

سعید میردامادی مدیر کل دفتر مرکزی ارتباط با دانشگاه‌ها و صنعت سازمان پژوهشهای علمی وصنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای سیاست‌های کلی نظام که توسعه علم و نوآوری و حمایت مادی و معنوی از فرایند تبدیل ایده به محصول و افزایش سهم تولید محصولات و خدمات مبتنی به دانش و فناوری داخلی است، دفتر مرکزی ارتباط با دانشگاه و صنعت سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برنامه‌ریزی برای تحول در ارتباطات میان نظام آموزش عالی را سرلوحه فعالیت‌های آینده خود قرار داده‌است.
 
وی افزود: در همین رابطه برای تبدیل علم به مهارت، کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و متخصصین مشغول در صنایع برای آموزش فناوری‌های نوین برنامه‌ریزی شده‌است.
 
میردامادی تصریح کرد: این مهم در چارچوب دو سامانه کارآموزی و ممیزی فناوری‌های صنایع پیش‌بینی شده تا صنایع بتوانند علاوه بر ارسال اشکالات به دفتر با تعامل با محققین سازمان و دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات اقدام و برنامه‌ریزی برای آموزش و متخصصین مشغول به خدمت یا فارغ‌التحصیلان علاقمند به کسب فناوری و مهارت اقدام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: در همین رابطه با مذاکراتی که با ریاست سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران انجام شد، سامانه جدید کارآموزی و کارورزی طراحی و آماده بهره‌برداری می‌باشد.



انتهای پیام/
برچسب ها: سامانه ، کارورزی ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.