فغانی: قضاوت فینال خیلی سنگین بود

علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان در خصوص رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: همه تلاشمان را کردیم تا جزء کاندیدهای رقابت‌های 2018 باشیم.

فغانی: قضاوت فینال خیلی سنگین بودعلیرضا فغانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: طی 30 روزی که تیم داوری ما در استرالیا حضور داشت خدا را شکر توانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم با قضاوت خوب خودمان در این تورنمنت جزء کاندیداهای 2018 قرار بگیریم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

فغانی در ادامه در خصوص دیدار فینال افزود: به هر حال بازی فینال شرایط خواص خودش را دارد و ما نیز همه تلاشمان را کردیم که در این دیدار هم خوب قضاوت کنیم چراکه در این بازی با توجه به اینکه چهار دیدار قبلی را خوب قضاوت کرده بودیم برای این بازی بار سنگینی بر روی دوش مان بود که مبادا اشتباه کنیم و آن چهار دیدار قبلی هم ارزشش کم شود.

وی در خصوص اشتباه بنجامین داور بازی ایران و عراق گفت: داوران هم انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند که این اشتباه شامل بنجامین استرالیایی هم شد و پس از ان دیدار من با بنجامین چند بار همدیگر را دیدیم که برخورد خوبی هم با هم داشتیم.

فغانی در پایان ضمن تشکر از خانواده و تمامی داوران و پیشکسوتان داوری که طی این مدت تیم داوری را مورد حمایت خودشان قرار می‌دادند افزود: امیدوارم که مسئولین بیشتر به مشکلات داوری کشور رسیدگی کنند و از نظر مالی هم بتوانند به داوران کمک کنند که ما هم با دلگرمی بیشتر بتوانیم کار قضاوت خود را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فغانی ، داور ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار