مطالبات آرفی پرداخت نشود، پرسپولیس از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شود

آرفی: از حقم نمی‌گذرم و به پرسپولیس تخفیف نمی‌دهم

وکیل آرفی گفت: 10 روز دیگر حکم فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ خواهد شد، اگر مطالبات آرفی پرداخت نشود، پرسپولیس از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شود

در صورت پرداخت نشدن مطالبات، پرسپولیس از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شودطرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: با وکیل اشپتیم در آلمان صحبت کردم و قرار شد به او خبر بدهد.

وی ادامه داد: تا دو هفته دیگر حکم کسر امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی به فدراسیون ابلاغ می‌شود و اگر فدراسیون حکم را اجرا نکند از سوی فیفا تعلیق می‌شود.

همچنین تراکتور و پرسپولیس باید به ترتیب 165 میلیون و 900 میلیون تومان به این بازیکن پرداخت کنند و در غیر این صورت از حضورشان در لیگ قهرمانان جلوگیری می‌شود و سرخپوشان نمی‌توانند 2 اسفند اولین دیدار آسیایی شان را آغاز کنند.

آرفی: با 20 میلیون می‌توانستند رضایتم را بگیرند

بازیکن آلبانیایی پرسپولیس گفت: دیگر از حقم نمی‌گذرم و به پرسپولیس تخفیف نمی‌دهم.

وی افزود: 200  هزار یورو از پرسپولیس طلب دارم و رویانیان و رحیمی دو سال من را معطل کردند و وقفه در پرداخت پولم ایجاد کردند اما، این بار دیگر از حقم نمی‌گذرم  و به سرخپوشان تخفیف نخواهم داد، چون می‌خواهم هرچه زودتر به پولم برسم الان با اطلاعاتی که دارم و وضعیت فعلی باشگاه خوب نیست اگر الان مسئولان را تحت فشار قرار ندهم معلوم نیست که دیگر چه زمانی می‌توانم طلبم را بگیرم.

وی گفت: من به عشق پرسپولیس از حقم گذشتم و حتی می‌خواستم فقط 200 میلیون تومان فقط بگیرم ولی مسئولان باشگاه آنقدر دست روی دست گذاشتند که مبلغ قرار دادم بیشتر شد و حالا هم اگر نخواهند حکم فیفا را اجرا کنند از امتیازتشان کم می‌شود و من هم کوتاه نخواهم آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: وکیل ، آرفی ، پرسپولیس ، مطالبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار