سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

"اختلاف‌افکنی میان اصولگرایان" از واجبات "روزنامه‌های زنجیره‌ای"/ اصولگرایان و اصلاح‌طلبان ائتلاف نمی‌کنند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، گفت: یکی از واجبات کاره‌های روزنامه‌های زنجیره‌ای، ایجاد اختلاف‌افکنی میان اصولگرایان است؛ همین عامل می‌تواند یکی از دلایل بیان ضرورت ائتلاف با اصولگرایان از سوی برخی چهره‌های اصلاح‌طلب باشد.

"سید کمال‌الدین سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه همایش سراسری جبهه پیروان هفته اول اسفند‌ماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این همایش دبیران کل احزاب زیرمجموعه جبهه پیروان حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: در این همایش راهکارهایی مناسب برای فعالیت در فضای سیاسی کشور ارائه خواهد شد.

سجادی تأکید کرد: "مهندس باهنر" دبیرکل جبهه پیروان، سخنران این همایش خواهد بود؛ درباره دعوت از بقیه شخصیت‌ها هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی با اشاره به دیدار باهنر با "آیت‌الله موحدی کرمانی" دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، گفت: در این دیدار گزارشی از فعالیت‌ها و نیز نظرات کارشناسی 16، 17 تشکل عضو جبهه پیروان، خدمت آیت‌الله موحدی کرمانی ارائه گردید؛ همچنین در این دیدار بر لزوم وحدت میان اصولگرایان تأکید شد.

سجادی در پاسخ به این سؤال که آیا در جلساتی از این‌دست، بحثی درباره ارائه لیست مطرح می‌شود یا خیر، ابراز کرد: ما معتقد هستیم، درحالی‌که یک سال تا انتخابات مجلس دهم باقی مانده است، نباید ذهن جامعه به مسائل انتخاباتی درگیر شود؛ بنابراین رسانه‌ای کردن مباحث مطرح شده در درون جبهه پیروان را نمی‌پسندیم ولی طبیعی است که در ارتباط با ارائه لیست بحث‌هایی مطرح می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان با ذکر این مطلب که برای دهه فجر، درحال تهیه بیانیه مبسوطی هستیم، تصریح کرد: احتمالا این بیانیه مسائل مربوط به دولت را نیز دربرخواهد گرفت.

سجادی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جبهه پیروان به ائتلاف با گروه‌های اصلاح‌طلب می‌اندیشد، گفت: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان با توجه به خط‌مشی‌هایی که برای خود دارند، نمی‌توانند با هم ائتلاف کنند؛ بهتر است که اصلاح‌طلبان کار خودشان را بکنند و ماهم کار خودمان را بکنیم.

وی در خصوص چرایی بیان ضرورت ائتلاف با گرو‌ه‌های اصولگرا از سوی برخی چهره‌های اصلاح‌طلب، خاطرنشان کرد: یکی از واجبات کارهای روزنامه‌های زنجیره‌ای، ایجاد اختلاف‌افکنی میان اصولگرایان است؛ همین عامل می‌تواند یکی از دلایل بیان ضرورت ائتلاف با اصولگرایان از سوی برخی چهره‌های اصلاح‌طلب باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار